XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gratis kerstontbijt. Zo mag het wel vaker bijna kerst zijn...

Chick belt of ik zin heb in coïtus awwyeahh, peace out!

dat is wel echt weinig man voor je stats en je fotos

I know maar ben beetje ****ed door dat hele scoliose gedoe, mn linkerschouder is zwakker dan mn rechter omdat mn linker borstspier het meer overneemt, die sterker (en ietsje groter) is dan rechter borstspier omdat ie weer compenseert voor zwakke linker lat :o

Mn hele lichaam zit in de knoop :o
Gelukkig kon ik wel mn linker rugspier opgepompt krijgen gister (met hulp van wat agmatine), maakte mn dag goed :D

daarnet real life dit meegemaakt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kwam van de wc in donkere gang en stond ineens de poetsvrouw voor me, een negerin in donkerblauw uniform, die ik pas na 3 seconden zag:roflol:

Dat het vrouwtje goed zorgt voor me nu ik ziek ben.

net eelt op alletwee mijn handen gescheurd, geen bloed... oef

wut... en net gekotst

een beetje te diep gegaan :|

Laatst bewerkt:
Lol ik stapte daarnet in het 'achterkamertje' in de gym voor een extra paar veersluiters (niet iedereen mag daar komen, maar ik ken die gast die er werkt redelijk goed), was de vrouw van de eigenaar zich aan het omkleden :roflol: al een geluk was ze al zo goed als aangekleed, want de eigenaar is een redelijk opvliegend type :roflol:
Oké, eigenlijk vond ik het spijtig dat ze al was aangekleed, want het is best een MILF :o

Vanochtend bloedgegeven(donor) en was nadien enigszins "high" good feeling ;p

Vanavond wsl af en toe licht in m'n hoofd tijdens benentraining, Nice :)

Heb kans om een tranny te nken. Serieus aan het overwegen voor een gigantische ervaring op m'n 17de :roflol:

• Like
Waarderingen: Kenn
Terug
Naar boven