AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Inderdaad interessante vraag! Is er niet een pl'er die de neerwaartse beweging wat uitgebreider kan beschrijven? Ook ten opzichte van het houden van spanning op de rug?

3 dagen vrij, alhoewel vandaag maar aan halve was (half 4 uit bed)

Gewoon op de zelfde manier naar beneden gaan ;) Niet laten vallen, gewoon rustig neerleggen dan houd je de sportschool te vriend en het zakken pakt je spieren uiteraard ook gewoon aan.

waarom heb je moeite met het zakken? val je naar voren? wat gebeurt er waardoor het lastig is?

Niet dat ik moeite heb om naar beneden te gaan, maar op de een of andere manier is het lastig goede vorm te houden. De borst naar voren/schouders naar achteren waardoor de \ houding meer ) wordt en ik het dan wat in m'n onderrug bij dat vervelende plekje voel.

edit; later op de training als afsluiter ook nog weer deadlift gedaan en toen had ik hem iets breder dan in het begin gepakt, dit hielp al wel enigszins om de goede houding te houden wanneer ik neerwaarts ga.

41cm koud, that makes my day.

Nee, armen. Ik train alleen thuis met 1 dumbbell, de andere heb ik momenteel uitgeleend aan iemand.

kerstpakket gekregen

8x 55kg incline DB press in de 5e set. Al voelt het een beetje gay, omdat ik 5x5 draaide en ik blijkbaar nog wat kracht over had. Volgende week maar weer..

vandaag 6x45 DB press also happy

110kgx8 benchpress :hearteyes: ohne spotter

Terug
Naar boven