AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat ga jij laten zetten dan nuke?

Ziet er leuk uit.

Whami heeft de witte versie op zijn arm staan :o

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 18:56 ----------

oh lol, valt me op dat net lijkt of die chick op het punt staat om de ridder een bj te geven :roflol:

is meer een handjob =)

@ missnuke thx , ook posten hé !

denk dat morgen mijn Goku pak binnen komt

dis gun b gud

Dus het verhaal van het virus eruit zweten is bullshit?

virussen en bacteriën kunnen zich moeilijker repliceren bij hogere temperaturen, dus er zit wel degelijk waarheid in. en er was nog een reden waarom hoge temperatuur helpt bij het bestrijden van infecties, maar die ben ik vergeten (vandaar ook dat je koorts krijgt als je ziek bent)

(ik raad jullie bij deze niet aan om te gaan trainen als jullie ziek zijn, doe het zelf ook niet en wrs ook niet verstandig)

Laatst bewerkt:
virussen en bacteriën kunnen zich moeilijker repliceren bij hogere temperaturen, dus er zit wel degelijk waarheid in. en er was nog een reden waarom hoge temperatuur helpt bij het bestrijden van infecties, maar die ben ik vergeten (vandaar ook dat je koorts krijgt als je ziek bent)
dat kan ik wel aannemen maar dat is niet het enige verschil tussen wel en niet gaan trainen op zo'n moment. Naar mijn ervaringen ben ik enkel zieker thuisgekomen wanneer ik ging trainen bij ziekte.

heb er weinig verstand van, maar dat uurtje dat je een hogere temperatuur hebt lijkt me redelijk verwaarloosbaar ?

Exactly, je kunt dus wel degelijk je griep eruit zweten. Alleen moet je dat niet doen d.m.v. sporten, want na het sporten heb je een verlaagde weerstand. Dat doet je griep natuurlijk geen goed. Je kunt het er beter uitzweten d.m.v. warme douches en een warm bed :)

Heb ik ook, kan me ook niet goed op de sets concentreren als ik een koortsje onder de leden heb.

dat kan ik wel aannemen maar dat is niet het enige verschil tussen wel en niet gaan trainen op zo'n moment. Naar mijn ervaringen ben ik enkel zieker thuisgekomen wanneer ik ging trainen bij ziekte.

klopt, vandaar dat ik mijn post nog wat aangepast heb. als je echt heel ziek bent dan is trainen alleen nog maar extra stress op het lichaam lijkt me

fyi mickie studeert geneeskunde

Exactly, je kunt dus wel degelijk je griep eruit zweten. Alleen moet je dat niet doen d.m.v. sporten, want na het sporten heb je een verlaagde weerstand. Dat doet je griep natuurlijk geen goed. Je kunt het er beter uitzweten d.m.v. warme douches en een warm bed :)

deze man heeft het bij het rechte eind

Ok nice, als het subtiel is gedaan kan dat wel een mooie toevoeging aan een vrouwenlichaam zijn.

Gaan jullie serieus een hele discussie hierover starten:rolleyes: Als ik morgen niet zieker ben, ben ik het overmorgen wel, benen staan namelijk op het menu:o

voor de geïnteresseerden; de andere reden was dat menselijke cellen bij hogere temperaturen meer resistent zijn voor de schadelijke effecten van tumor necrosis factor alpha (een stof door het lichaam zelf afgegeven die helpt bij bestrijden van de infectie en ontsteking oproept)

Terug
Naar boven