XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

die 2200 is WSS je basaalmetabolisme, ofwel het aantal kcal wat je nodig hebt in rust. Reken je PAL-waarde eens uit en vermenigvuldig dat ermee, daar dan 400-500 kcal onder zitten;)

Mijn onderhoud is zo'n 2800-2900 en ik cut op 2400

Was wel met activiteiten meegerekend. Ik zal eens opzoeken hoe de PAL waarde in zijn werk gaat..
Maar ik ben nu gauw te bang om teveel te eten. :o was in bulk 15 kg in 4 maanden tijd aangekomen.. :o

edit: ik zou uitkomen op een onderhoud van 3162.. Ik kom al aan op 2500. ???

Laatst bewerkt:
Was wel met activiteiten meegerekend. Ik zal eens opzoeken hoe de PAL waarde in zijn werk gaat..
Maar ik ben nu gauw te bang om teveel te eten. :o was in bulk 15 kg in 4 maanden tijd aangekomen.. :o

edit: ik zou uitkomen op een onderhoud van 3162.. Ik kom al aan op 2500. ???
Dat kan wel hoor, dan heb je gewoon een langzame stofwisseling. Ik zou alleen wel even nagaan of je al je berekeningen wel kloppen, vooral of je je dagelijkse kcal wel goed heb berekend (just to be sure) :p

kreeg PM
Joopie zei:
Hey ik zag dat je had gestemd in mijn topic dat je meer dan 40.000 kcal kon eten op een dag als je er een 1000 euro bet op hebt staan. Ik ben wel benieuwd of je ook daadwerkelijk om 1000 euro wilt betten of dat je maar wat aangeklikt hebt in de poll.

Joopie

:roflol:

Dat kan wel hoor, dan heb je gewoon een langzame stofwisseling. Ik zou alleen wel even nagaan of je al je berekeningen wel kloppen, vooral of je je dagelijkse kcal wel goed heb berekend (just to be sure) :p

Ja volgens mij is dat ook het geval.. ik zal het allemaal wel even checken, en ga niet gelijk te laag in kcal. kijk eerst wel hoe mijn lichaam erop reageerd. :D

Nou dit is waar er huidig aan gewerkt wordt als ik meer tijd heb zal ik er nog posten ;)
[tats]
Netjes gedaan. Niet iets waar ik zelf op zou komen om te laten zetten, maar vind 'm wel nice :)
Waar heb je die laten doen? Drop de andere ook maar eens als je tijd en zin hebt.

Gewoon kunnen uitslapen tot 10:00 uur...

ja, denk het wel. mijn redenering: alcohol droogt het lichaam uit door verminderde productie van anti-diuretisch hormoon. als je daar bij nog eens gaat zweten droogt je lichaam alleen maar verder uit en heb je de volgende dag een grotere kater. een kater wordt ook enkel veroorzaakt door dat uitdrogingseffect, dus als je tijdens het uitgaan ff een glaasje water tussendoor drinkt kan je dat gemakkelijk voorkomen :)

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 19:48 ----------

ben daar al eens geweest en ik dacht hyperthyroïdie, maar daar was je dus al voor getest :(

Hey Mickie maakt het voor een kater uit of je tijdens het uitgaan tussendoor een glaasje water drinkt of dit doet wanneer je thuiskomt van het stappen? Drink namelijk zelf wel water als ik weer thuis ben maar dit heeft niet altijd geholpen om een kater tegen te gaan.

Mijn huisarts heeft geen doorverwijzing naar een internist kunnen regelen. Die zijn namelijk uitgestorven :roflol::roflol::roflol:

Hey Mickie maakt het voor een kater uit of je tijdens het uitgaan tussendoor een glaasje water drinkt of dit doet wanneer je thuiskomt van het stappen? Drink namelijk zelf wel water als ik weer thuis ben maar dit heeft niet altijd geholpen om een kater tegen te gaan.

Het helpt wel enigzins, maar eer je thuis bent ben je toch al in een verder gedehydrateerd stadium dan dat je tijdens het drinken zelf bent. Dus vandaar dat je beter tijdens het drinken af en toe water kan drinken.

Shootje gepland met favo model!!

Even flink hard Cancer Bats aan het luisteren. Over 1,5 week twee avonden op rij Enter Shikari + Cancer Bats live, wordt zieeeeek.

Even flink hard Cancer Bats aan het luisteren. Over 1,5 week twee avonden op rij Enter Shikari + Cancer Bats live, wordt zieeeeek.
Enter Shikari vindk niets aan. Wel ooit ergens 1tje goed of toch zeker meeviel vn hen gehoord d8 ik maar zou niet weten hoe het noemt.
Die k*nkerzooi youtube ik ff
edit: nah ook niet mn ding, enkel geschreeuw, nauwelijks verstaanbaar en durf te wedden nog geenens degelijke betekenis het lied ook. Afgekeurd. Enkel de muziek waar ik naar luister is goed :trollface:

Log weer geopend :o Unleash shitstorm ^^

Killy is verdwenen van het forum?

Het helpt wel enigzins, maar eer je thuis bent ben je toch al in een verder gedehydrateerd stadium dan dat je tijdens het drinken zelf bent. Dus vandaar dat je beter tijdens het drinken af en toe water kan drinken.

sluit me bij unstoppable aan

probeer het eens en kijk of het helpt

Terug
Naar boven