XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Oops, ik bedoel een te snelle maagdarm passage:o niet vertering(door een verstoring, vergeet niet 1L water)):D Al weet ik niet zeker of het ook de maagzuur productie kan belemmeren:scratch:
cba om het uberhaupt uit te zoeken :P

Vind de hormonale regulatie van de GI zo anti-interessant.

Sowieso, 1 liter water bij iedere maaltijd :roflol:

cba om het uberhaupt uit te zoeken :P

Vind de hormonale regulatie van de GI zo anti-interessant.

Sowieso, 1 liter water bij iedere maaltijd :roflol:

Ik vind het wel interessant, omdat ik al een maand weinig energie heb, nou had ik vandaag (toevallig) geen water gedronken tijdens mijn pwo meal, en had ik 1 van mijn beste workouts. Aghja.. die liter water.. Doe ik eigenlijk om mijn meal te snel mogelijk mee weg te krijgen.

Hoop dat Mickie mij wat meer info kan geven over de kwestie.

20 januari.

ooh dacht dat je in oktober jarig was.

nog meer OT: net huidplooimeting gedaan, kwam uit op 11%. valt nog mee :d

Ik vind het wel interessant, omdat ik al een maand weinig energie heb, nou had ik vandaag (toevallig) geen water gedronken tijdens mijn pwo meal, en had ik 1 van mijn beste workouts. Aghja.. die liter water.. Doe ik eigenlijk om mijn meal te snel mogelijk mee weg te krijgen.

Hoop dat Mickie mij wat meer info kan geven over de kwestie.
Wat eet je precies pwo en wat voel je precies? Licht in je hoofd/zwak oid...? (en hoe veel minuten voor je workout eet je je maaltijd?)

n5h2py.jpg

Een American Akita teefje, 6 weekjes en mag volgende week, precies op mijn verjaardag, mee!

Leuk beestje, veel plezier ermee

Wat eet je precies pwo en wat voel je precies? Licht in je hoofd/zwak oid...? (en hoe veel minuten voor je workout eet je je maaltijd?)

Mijn (vorige dus..) pwo meal bestaat uit rijst vis(makreel), en broccoli + 1L water:roflol: 30min na mijn meal en water ben ik erg vermoeid(omdat mijn maag het eten niet goed verteert denk ik?), dat vermoeide gevoel blijft uren. 1.5-2u na mijn meal train ik, tijdens training 0 energie licht in me hooft etc.

Vandaag bijna geen water tijdens mijn meal gedronken, had weer 100% energie en geen vermoeidheid. Kon ook langer trainen. Ook meer energie in het algemeen.

En je hebt dit alleen bij maaltijden waarbij je 'n liter water neemt? (of weet je dit eigenlijk niet omdat je altijd een liter water neemt?)

Mijn (vorige dus..) pwo meal bestaat uit rijst vis(makreel), en broccoli + 1L water:roflol: 30min na mijn meal en water ben ik erg vermoeid(omdat mijn maag het eten niet goed verteert denk ik?), dat vermoeide gevoel blijft uren. 1.5-2u na mijn meal train ik, tijdens training 0 energie licht in me hooft etc.

Vandaag bijna geen water tijdens mijn meal gedronken, had weer 100% energie en geen vermoeidheid. Kon ook langer trainen. Ook meer energie in het algemeen.
Heb ik ook schat. Als mn eten te waterachtig is werkt dat op mn spijsvertering en krijg ik soms zelfs buikpijn.

En je hebt dit alleen bij maaltijden waarbij je 'n liter water neemt? (of weet je dit eigenlijk niet omdat je altijd een liter water neemt?)

Ik drink veel water, bij iedere meal wel 500ml+ en mijn pwo meal zeker 1L. Vandaag dus de eerste keer dat mijn water inname minimaal was en ik me veel beter voel, vandaar dat ik de associatie bij water leg.

Ik drink veel water, bij iedere meal wel 500ml+ en mijn pwo meal zeker 1L. Vandaag dus de eerste keer dat mijn water inname minimaal was en ik me veel beter voel, vandaar dat ik de associatie bij water leg.

Hoeveel drink jij zo op een dag?

Wel; ik zou me ook niet goed voelen als ik liters water achterover zou werken :roflol:

Hou ik allang niet meer bij:D Vanaf nu ga ik al het water tijdens mijn meals inkorten. Tussen de meals in zie ik geen reden om er verandering in te brengen.

Ik weet van mezelf dat ik zeker 3 liter drink per dag, maar dan tussendoor en het water bij m'n shakes meegerekend...maar tijdens het eten amper (tenzij ik me tong verbrand :( )

Wel; ik zou me ook niet goed voelen als ik liters water achterover zou werken :roflol:

Ja maar het punt ging meer over het verstoren van het spijsvertering proces, wat (te veel) water aanricht. Ik heb me er niet in verdiept hoor, maar de aanleiding lijkt me waarachijnlijk:dunno:

Bakken sneeuw :ddd
Straks wat gaan cruizen!

Terug
Naar boven