Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat klopt. Maar zn gewrichten zijn al wat zwakker. Hij loopt iets moeilijker en doorzakken met poepen enzo bijvoorbeeld.
En toen zakte hij steeds helemaal door, geen kracht meer over. Ooit is het op he, gelukkig was hij ziek idd. Al komt dat niet vaak voor bij honden

Ja zeker een goed karakter. Hij was 2 denk toen we hem uit het asiel haalde, ken hem dus al zover ik me kan herinneren.

Wel leuk vroeger als ik als kind op mn fl**ker kreeg en hij dan mn moeder hapte om te beschermen. Al zal dit wel zijn laatste jaar zijn gok ik.. Maar zolang hij nog vrolijk rond huppelt is het goed

Ja dan is het wel erg zuur om je hond zo mee te maken, na zo lange tijd is het gewoon een familie lid.

Haha ze kunnen soms wel fel reageren, dat is ook wel weer aandoenlijk. :p er zijn uitzonderingen he, 18 jaar voor een boerenfox is al oud. Maar er zijn jack russels die de 23 halen. Dan moet een foxje ook nog wel even mee kunnen!

Met goede zorg, goed voeding enzo worden de meeste honden wel wat ouder dan gemiddeld maar dat is toch wel al een redelijk eindje boven het gemiddelde :p.

Ja mee eens! Maar er kan altijd wat optreden natuurlijk, altijd afwachten. :D

OT: krijg morgen mijn bestelde vloermatten! :D

Ze krijgen ook goed te eten. Mn pa is helemaal gek die kookt er altijd extra voor mee.

's ochtends krijgen ze brood met paté of zo of ander beleg.

Eussen de middag soms worstenbrood

En bij het avondeten wat wij eten, of als we uit eten gaan rijst met pate en erwtjes en worteltjes.
Ook biefstuk enzo krijgen ze als wij dat eten. En als mn pa maar 2 biefstukken heeft of zo dan moet ik een stuk afsnijden en hij ook natuurlijk.

Ja man, zo heeft uiteindelijk iedereen wel iets. Over x aantal jaar heeft 90% van de bevolking een "aandoening" en nog wat jaren later iedereen. Komt er gewoon op neer dat niet iedereen gelijk is. Heeft iemand veel energie? Oh dat moet toch wel ADHD zijn of iets in die regionen en van die dingen. Ik vind het persoonlijk belachelijk. Is een van die dingen die 'normale' mensen gebruiken om zich beter te voelen dan anderen en de 'abnormaler' als excuus gebruiken waarom ze anders zijn. Zou nogal wat zijn moest iedereen gelijk zijn... Toch normaal dat er 'extremere' vormen in alle richtingen bestaan. Een bloem dit gem 1m groot wordt heeft ook soortgenoten van 50cm en 1,5m.

Autisme ja, dat aanvaard ik nu nog als aandoening en ADHD ook nog, maar van die 'lichtere vormen' en andere 'lichte aandoeningen' is toch wel een hoop zever.
Als er ergens een aanslag is ofzo dan doen ze ook hen best om er iets op te plakken als 'psychopaat' omdat ze het voor zichzelf zouden kunnen voorhouden dat een 'normaal' iemand dit nooit zou kunnen. Na bv WO2 moet iedereen toch al weten wat een 'gewone man' kan aanrichten? Psychopaat bestaat in essentie wel (iemand zonder gevoelens) maar daar gaat men dan ook mensen onder rekenen die hen gevoelens verbergen etc wat onzin is. Een 'gewone persoon' kan evenveel zn emoties verbergen en zo psychopaat verklaard worden.

Jouw comments zijn niet altijd even slim maar dit is toch wel het ergste dat ik van je gezien heb.

Doet me denken aan de voeding wat die van ons krijgt, 's middags brood belegd met plakken leverworst of pate. En in de avond ook etenwat wij hebben, rijst en spaghetti, aardappels en vlees noem maar op. :P en brokjes moeten eerst weken in een beetje warm water..

Jouw comments zijn niet altijd even slim maar dit is toch wel het ergste dat ik van je gezien heb.
Jij bent dan ook een idioot. Als ik over 1 iets wel gelijk heb is het wel over zo'n dingen. Mensen 'begrijpen' en logisch denken zijn dingen waarin ik veruit beter denk dan de gemiddelde mens. Ben dom in veel dingen maar als we over zoiets hebben dan ben ik een genie, al zeg ik het zelf. EQ testen scoor ik hoog op en op IQ test scoorde ik boven max meetbaar als het op logisch denken aan komt, dus zeker niet op alles. Was toen wel een waarde bij benadering opgeplakt maar met eerder grote foutmarge. Verder ga ik niet check mij slim zijn spelen. Er zijn dingen waar ik best laag op scoor ook... Sorry dat ik geen schaapje ben dat heel de tijd lekker achter de kudde aanloopt, ik kan zelf denken en kak niet in mn broek om mn mening te zeggen.

Jij bent dan ook een idioot. Als ik over 1 iets wel gelijk heb is het wel over zo'n dingen. Mensen 'begrijpen' en logisch denken zijn dingen waarin ik veruit beter denk dan de gemiddelde mens. Ben dom in veel dingen maar als we over zoiets hebben dan ben ik een genie, al zeg ik het zelf. EQ testen scoor ik hoog op en op IQ test scoorde ik boven max meetbaar van die test als het op logisch denken aan komt. Was toen wel een waarde bij benadering opgeplakt maar met eerder grote foutmarge. Verder ga ik niet check mij slim zijn spelen. Er zijn dingen waar ik best laag op scoor ook... Sorry dat ik geen schaapje ben dat heel de tijd lekker achter de kudde aanloopt, ik kan zelf denken en kak niet in mn broek om mn mening te zeggen.

Jij bent dan ook een idioot. Als ik over 1 iets wel gelijk heb is het wel over zo'n dingen. Mensen 'begrijpen' en logisch denken zijn dingen waarin ik veruit beter denk dan de gemiddelde mens. Ben dom in veel dingen maar als we over zoiets hebben dan ben ik een genie, al zeg ik het zelf. EQ testen scoor ik hoog op en op IQ test scoorde ik boven max meetbaar als het op logisch denken aan komt, dus zeker niet op alles. Was toen wel een waarde bij benadering opgeplakt maar met eerder grote foutmarge. Verder ga ik niet check mij slim zijn spelen. Er zijn dingen waar ik best laag op scoor ook... Sorry dat ik geen schaapje ben dat heel de tijd lekker achter de kudde aanloopt, ik kan zelf denken en kak niet in mn broek om mn mening te zeggen.

x0UAj.jpg

Was wel toen ik 13-14 was maar whatever :roflol:

HAHAHAHAHAHA internet iq test zeker

HAHAHAHAHAHA internet iq test zeker
Nope was op mn school afgenomen toen, ik was altijd 'anders' dan de rest en scoorde op toetsen als omgekeerd als de rest van de klas. Dingen waar anderen goed in waren scoorde ik slecht en omgekeerd. Ik leerde ook nooit en toch haalde ik op bepaalde dingen (ga niet zeggen wat) toch steeds een 10 terwijl ik voor andere dingen die leren vereisen slecht scoorde... Dus CLB op een of andere manier gecontacteerd om dat af te nemen. Meer zeg ik daar niet over uit protectionisme. Gelukkig is dat niet iets dat ik in RL rondstrooi dus moet me nog geen zorgen maken over anonimiteit voorlopig...

Nope was op mn school afgenomen toen, ik was altijd 'anders' dan de rest en scoorde op toetsen als omgekeerd als de rest van de klas. Dingen waar anderen goed in waren scoorde ik slecht en omgekeerd. Ik leerde ook nooit en toch haalde ik op bepaalde dingen (ga niet zeggen wat) toch steeds een 10 terwijl ik voor andere dingen die leren vereisen slecht scoorde... Dus CLB op een of andere manier gecontacteerd om dat af te nemen. Meer zeg ik daar niet over uit protectionisme. Gelukkig is dat niet iets dat ik in RL rondstrooi dus moet me nog geen zorgen maken over anonimiteit voorlopig...

ja kijk maar uit de fbi komt je halen, en dat je kleuterjuf zei dat je speciaal was zegt helemaal niks, wat was de uitslag van die iq-test als ik vragen was, en hopelijk wel een mensa-test

Jouw beste reactie is een jpg van het internet, amai wat een vent ben je.
Nog nooit in je posts over gelijk welk onderwerp argumentatie of onderbouwing gezien. Beroepsidioot.
In RL ben ik er zeker van dat je zo'n irritant dik nekkig ventje bent. Heb al vaak 'meningsverschilletjes' gehad op het forum maar nog nooit had ik van iemand het gevoel dat ze in RL zo'n irritant mannetje waren als van jou. En dit is niet eens al trollend bedoelt.

Jouw beste reactie is een jpg van het internet, amai wat een vent ben je.
Nog nooit in je posts over gelijk welk onderwerp argumentatie of onderbouwing gezien. Beroepsidioot.
In RL ben ik er zeker van dat je zo'n irritant dik nekkig ventje bent. Heb al vaak 'meningsverschilletjes' gehad op het forum maar nog nooit had ik van iemand het gevoel dat ze in RL zo'n irritant mannetje waren als van jou. En dit is niet eens al trollend bedoelt.

Iemand is serieus butthurt. Wat zeggen jouw onmeetbare skills verder over me?

Terug
Naar boven