Bij de mamie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de mamie

''In het algemeen'' zijn de uitkering trekkers een speldenknop, als je het op schaal vergelijkt met hoeveel miljarden de overheid verspilt. En gek genoeg neem jij de overheid (blijkbaar) het niet kwalijk.
Heb zelf een vriend die al jaren in de ziektewet zit bij defensie en maar geld blijft krijgen, terwijl hem al heel lang niks meer mankeert. Daar erger ik me ook dood aan.
she wants the D
ze gaf je een knipoog en ze vind je grappigshe wants the D
![]()

wel goed lezen he... ik vind het dingetje grappig... hem vind ik nog steeds een sukkel![]()
Natuurlijk neem ik het de overheid kwalijk dat er miljarden naar Griekenland gaan, maar het was niet de overheid die sprak over zijn homegym.Heb zelf een vriend die al jaren in de ziektewet zit bij defensie en maar geld blijft krijgen, terwijl hem al heel lang niks meer mankeert. Daar erger ik me ook dood aan.
Daarnaast besteden we hier met z'n allen rond kerst lekker aandacht (3FM serious request) aan problemen in derde wereldlanden, terwijl er hier in Nederland heel veel mensen zijn die in dergelijke problemen zitten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan mensen die afhankelijk zijn van de voedselbank.
Je snapt alleen niet dat Griekenland een icoon is van de Crisis. Hoe Griekenland er nu bijstaat, zo zal ook uiteindelijk ook Nederland er bij staan binnen 10 jaar. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het ook gedeeltelijk met je eens.
ze gaf je een knipoog en ze vind je grappigshe wants the D
![]()
Ze heeft graag sukkelswel goed lezen he... ik vind het dingetje grappig... hem vind ik nog steeds een sukkel![]()
kan ik niet aan doen.
Ze heeft graag sukkelskan ik niet aan doen.
s' Nachts droomt ze wel steeds van mij hoor![]()
Je hebt hem doorEen nachtmerrie is natuurlijk ook een droom...
En van dat zweten zal ze ook wel nat wakker worden? :confused:

Die sneeuw is een pest om door te fietsen, maar het is wel mooi om naar te kijken
(no homo)
![]()
buiten de chalet in de woods is dit net 100m hiervandaar, ga proberen morgen er een foto van te krijgen.
Wat een aandachtsh**r, ben er vrij zeker van dat het met opzet was om meer geld voor te krijgen...
Wat een aandachtsh**r, ben er vrij zeker van dat het met opzet was om meer geld voor te krijgen...
Wait wut, dan woon jij misschien in mijn straatbuiten de chalet in de woods is dit net 100m hiervandaar, ga proberen morgen er een foto van te krijgen.