Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

24vms5i.jpg
Bij de mamie :)

''In het algemeen'' zijn de uitkering trekkers een speldenknop, als je het op schaal vergelijkt met hoeveel miljarden de overheid verspilt. En gek genoeg neem jij de overheid (blijkbaar) het niet kwalijk.

Natuurlijk neem ik het de overheid kwalijk dat er miljarden naar Griekenland gaan, maar het was niet de overheid die sprak over zijn homegym. ;) Heb zelf een vriend die al jaren in de ziektewet zit bij defensie en maar geld blijft krijgen, terwijl hem al heel lang niks meer mankeert. Daar erger ik me ook dood aan.

Daarnaast besteden we hier met z'n allen rond kerst lekker aandacht (3FM serious request) aan problemen in derde wereldlanden, terwijl er hier in Nederland heel veel mensen zijn die in dergelijke problemen zitten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan mensen die afhankelijk zijn van de voedselbank.

Natuurlijk neem ik het de overheid kwalijk dat er miljarden naar Griekenland gaan, maar het was niet de overheid die sprak over zijn homegym. ;) Heb zelf een vriend die al jaren in de ziektewet zit bij defensie en maar geld blijft krijgen, terwijl hem al heel lang niks meer mankeert. Daar erger ik me ook dood aan.

Daarnaast besteden we hier met z'n allen rond kerst lekker aandacht (3FM serious request) aan problemen in derde wereldlanden, terwijl er hier in Nederland heel veel mensen zijn die in dergelijke problemen zitten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan mensen die afhankelijk zijn van de voedselbank.

Je snapt alleen niet dat Griekenland een icoon is van de Crisis. Hoe Griekenland er nu bijstaat, zo zal uiteindelijk ook Nederland er bij staan binnen 10 jaar. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het ook gedeeltelijk met je eens.

Je snapt alleen niet dat Griekenland een icoon is van de Crisis. Hoe Griekenland er nu bijstaat, zo zal ook uiteindelijk ook Nederland er bij staan binnen 10 jaar. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het ook gedeeltelijk met je eens.

Ik snap het wel, maar het zijn wel dingen waar ik me aan erger. Om maar even kort door de bocht te gaan doen: "Vroeger was alles beter"

sukkel:dunno:

asos-yellow-skater-dress-nsfw.jpg

would buy

buiten de chalet in de woods is dit net 100m hiervandaar, ga proberen morgen er een foto van te krijgen.
Wait wut, dan woon jij misschien in mijn straat :eek:

Als ik me niet vergist woont er een of andere acteur in dat huis. Van thuis of familie fzo

naakt foto op het internet :o DA FUQ ?

Terug
Naar boven