- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
het was graag gedaan hoorhebben we met zn allen met plezier voor je betaald
![]()
-1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het was graag gedaan hoorhebben we met zn allen met plezier voor je betaald
![]()
Haha nee uitkeringmag maar tot zoveel sparen, dan kan ik het net zo goed investeren in materiaal.
Had het liever gekocht van verdiend geld, maar zie maar eens een baan te krijgen in deze tijd.![]()
dat ik eindelijk weet, welke specifieke opleiding ik ga doen na deze opleiding.![]()

Er zijn genoeg banen te vinden tegenwoordig, dat die banen voor 99% niet in jouw ideaalbeeld passen is in mijn ogen geen excuus om een uitkering te gaan trekken. In de bouw, fabrieken en andere sectoren waarin je zwaar moet werken voor relatief weinig geld kan je echt wel aan het werk komen.
beetje wereldvreemd kom je hier wel mee over hoor, zeker de bouw heeft het zwaar nu.
M'n pa is dakdekker en hij heeft werk genoeg. Misschien omdat het echt k*twerk is, maar als je wil kan je echt wel een baan vinden.
Ik erger me werkelijk waar dood aan mensen die doodleuk lopen verkondigen dat ze een uitkering hebben en zich zulks materiaal kunnen veroorloven. Als ****ing student die investeert in zijn of haar toekomst heb je het in dit land 1000x slechter dan een nietsnut die de hele dag niks doet en 0,0 bijdraagt aan de samenleving.
Er zijn genoeg banen te vinden tegenwoordig, dat die banen voor 99% niet in jouw ideaalbeeld passen is in mijn ogen geen excuus om een uitkering te gaan trekken. In de bouw, fabrieken en andere sectoren waarin je zwaar moet werken voor relatief weinig geld kan je echt wel aan het werk komen.
dit is gewoon waar, overkwalificatie is het probleem in NederlandIk erger me werkelijk waar dood aan mensen die doodleuk lopen verkondigen dat ze een uitkering hebben en zich zulks materiaal kunnen veroorloven. Als ****ing student die investeert in zijn of haar toekomst heb je het in dit land 1000x slechter dan een nietsnut die de hele dag niks doet en 0,0 bijdraagt aan de samenleving.
M'n pa is dakdekker en hij heeft werk genoeg. Misschien omdat het echt k*twerk is, maar als je wil kan je echt wel een baan vinden.
Ik erger me werkelijk waar dood aan mensen die doodleuk lopen verkondigen dat ze een uitkering hebben en zich zulks materiaal kunnen veroorloven. Als ****ing student die investeert in zijn of haar toekomst heb je het in dit land 1000x slechter dan een nietsnut die de hele dag niks doet en 0,0 bijdraagt aan de samenleving.

en als ik dan even voor mezelf spreek, ik zit al sinds begin november thuis zonder werk. en kom niet aan met moeten zakken in prijs/je zelf de markt uit prijzen... er komt ook gewoon niet 1 offerte aanvraag binnen. eerst volgende klus staat voor half maart en dat is een behoorlijk lange tijd zonder inkomen en geen mogelijkheid om ergens aan te kloppen.
ik had dit beter in het "wat heeft mijn dag verpest topic kunnen plaatsen (iedere dag opnieuw)
Je hoeft natuurlijk niet je droom op te geven, je kan gewoon verder blijven zoeken. Als je de verantwoordelijkheid hebt als in huisje, boompje, beestje zal je af en toe concessies moeten maken.ohja, laten we allemaal 9u/dag, 5dagen/week, 45weken/jaar (=bijna 40% van je wakkere leven) verspillen aan iets waar je een hekel aan hebt. Wat is dit, de middeleeuwen?
Belachelijk om persoonlijke ontwikkeling op te geven voor "overleven" in een maatschappij waar overleven een gegeven is![]()
snap niet dat je nog probeert te werken op jouw leeftijd

je weet toch hoe het met de pensioenfondsen gaat heden dagen![]()
dat is echt zo'n onzin... heb het zelf van dichtbij mee gemaakt 3 jaar geleden. Mijn vent kwam op straat na 13 jaar trouwen dienst..
we dachten die heeft zo weer een baan met alle ervaring nou niet dus. ander half jaar heeft hij thuis gezeten. 200 sollicitaties verder hij is bij wel 6 op gesprek geweest
en dan krijg je ga productie werk doen (polen, jeugd genoeg) dus als je wat ouder bent kom je daar gewoon niet aan de beurt.
Jouw vent zal vast geen 20 jaar oud zijn inderdaad. Degene waar ik op doel is 20 jaar oud en verkondigt in eerste instantie doodleuk (in mijn ogen) dat de gemeente zijn homegym heeft gefinancierd. Daar erger ik me dood aan. Ik werk zelf in een fabriek naast m'n studie om rond te kunnen komen. Dat een ander die niet studeert gewoon z'n geld 'krijgt' irriteert mij mateloos.
Ik zie genoeg mensen die niet aan het werk komen na hun HBO of WO opleiding, omdat ze overgekwalificeerd zijn en niet beschikken over ervaring. Tegelijk worden mensen met de benodigde ervaring afgewezen omdat ze te oud zijn. Ik geef toe dat de arbeidsmarkt uiterst ongunstig is op dit moment, maar als je ècht wil kom je als 20 jarige vroeg of laat aan het werk.

ohja, laten we allemaal 9u/dag, 5dagen/week, 45weken/jaar (=bijna 40% van je wakkere leven) verspillen aan iets waar je een hekel aan hebt. Wat is dit, de middeleeuwen?
Belachelijk en gewoonweg dom om persoonlijke ontwikkeling op te geven voor "overleven" in een maatschappij waar overleven een gegeven is![]()