Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Start topic erover?
In belgie heb ik wat matties die ieder weekend naar verlaten scene's gaan. Best vette foto's.

Zal veel interesse voor zijn. Ben gek op die plekken waar nooit iemand komt. Leukste was 's nachts spookhuis Sas van Gent, ons moeder woont er praktisch naast. Zou er spoken maar persoonlijk geen gelover. Maar wel een verdomd aparte sfeer in zulke omgevingen, zeker als het donker is, geen kip te bekennen.

Ik probeer verder nog steeds een keer de vagina van mijn vrouw te verkennen, daar komt ook nooit iemand (althans, ik niet) en van wat ik de laatste keer gezien had was het nog steeds een kaastosti die je opentrekt wat vervolgens biologen boeit omdat er waarschijnlijk dier- en plantsoorten groeien die nog niet door de mensheid ontdekt zijn.

OT: dat maakte toen mijn dag goed.

Lekker hotelletje Antwerpen geboekt, ff ontspannen binnenkort.

Back from the gym, had a good time.

Btw weet iemand of goedkoopdrank.nl betrouwbaar is?

Fijne training.. Fijn eten.. Fijn gevoel..

Maury :)

Iemand zit hier onder twee nicks zich voor te soen als vrouw. In b4 ban. @Girl voor je geband bent, zet in karma van wie je kloon bent.

HAHA WTF is dit:

http://www.2dehands.be/autos/autos/..._km=tot-20-000&list_cat=seat&pc_id=&afd=autos

0-100 in 5.4sec
1ste versnelling= 70km/u bij 6500 tpm
2de versnelling=130km/u bij 6500 tpm
3de versnelling =190km/u bij 6500 tpm
4de versnelling =240 km/u bij 6500 tpm
5de versnelling =265 km/u bij 5000 tpm = gaat niet verder
over de prijs kan gepraat worden als je de muziekinstallatie al dan niet erbij moet hebben
sneller dan audi tt ,audi s3,bmw m3,porsche panamera,ford focus rs,nissan skyline

Merkt wel als je geen alcohol drinkt dat je beter vooruitgaat, nu 4 weken geen druppel gedronken:)

Net bevestiging gekregen dat ik ben ingepland om te werken tijdens de HanzeXperience. Maximaal auwehoeren en nog betaald krijgen ook.

Deze avond naar all you can eat wok en bowlen voor de verjaardag, en leuk kadootje van de gf gehad!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn nieuwe avatar. :)

Terug
Naar boven