Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wat een r**ards haaahaha

HAHA WTF is dit:

http://www.2dehands.be/autos/autos/..._km=tot-20-000&list_cat=seat&pc_id=&afd=autos

0-100 in 5.4sec
1ste versnelling= 70km/u bij 6500 tpm
2de versnelling=130km/u bij 6500 tpm
3de versnelling =190km/u bij 6500 tpm
4de versnelling =240 km/u bij 6500 tpm
5de versnelling =265 km/u bij 5000 tpm = gaat niet verder
over de prijs kan gepraat worden als je de muziekinstallatie al dan niet erbij moet hebben
sneller dan audi tt ,audi s3,bmw m3,porsche panamera,ford focus rs,nissan skyline

Hij is iig wel eerlijk dat het een trapauto is :D

blijft lache :roflol:

HAHA WTF is dit:

http://www.2dehands.be/autos/autos/..._km=tot-20-000&list_cat=seat&pc_id=&afd=autos

0-100 in 5.4sec
1ste versnelling= 70km/u bij 6500 tpm
2de versnelling=130km/u bij 6500 tpm
3de versnelling =190km/u bij 6500 tpm
4de versnelling =240 km/u bij 6500 tpm
5de versnelling =265 km/u bij 5000 tpm = gaat niet verder
over de prijs kan gepraat worden als je de muziekinstallatie al dan niet erbij moet hebben
sneller kapot dan audi tt ,audi s3,bmw m3,porsche panamera,ford focus rs,nissan skyline

fixed

srs ? ik heb nog nooit verschil gemerkt

dat verschil begin je pas te merken als je n keer nuchter bent geweest:trollface:

Mijn transcriptie tentamen genailed vandaag :D Alleen jammer dat we zo'n baat nummer als 'Without You' van Mariah Carey moesten uitschrijven...

M'n afstudeerprogramma is goedgekeurd. :) :) :)

hoeveel kcal zitten er ong, in een normaal broodje doner? zonder saus ik heb er 550 voor staan maar heb geen idee of het klopt

bij een overstap is het noodzakelijk dat we pics zien, we moeten je kunnen vertrouwen om je verder te helpen,

geef ons wat houvast en ik help je wel met je gains

1.2kg gebakken kibbelingen for freeee u mirin brahs?

Ik heb karma gekregen van anuskopke.

Tentamen farmacologie gehad vandaag. Ging super! Nog een meetrapportje schrijven en dan uitkijken naar awakenings. :D

Owja en vnv sleeën van een voormalig vuilnisstortplaats. Veel epic fails waarschijnlijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven