originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
ik heb ook niet kou

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is bijzondere opsporing ambtenaar toch? Dan mag je toch mensen die met de hond bekeuren omdat de hond niet aangelijnd is enzo?![]()

Niet slecht bedoelt hoor...maar die zinsbouw...lijkt verdacht veel op google translate?hahaha ... ik heb gebruikt om veel te drinken, dus mijn bijnaam was de'' drunkenship ", dat werd ingekort tot DS ... en ik was nooit in staat om te leven naar beneden, ook werken in een bar in mijn studententijd niet veel helpen
Niet slecht bedoelt hoor...maar die zinsbouw...lijkt verdacht veel op google translate?
Ah oke, mijn excuses dan!Is ook google translate, hij had in international forums gepost
I understand. Fixed the sentence for youjip, dat is google translate, mijn nederlands is niet zo leuk (hope that makes sense) ik ben de taal snel aan het leren maar ik ben er nog niet zo ''vertrouwd'' mee

jip, dat is google translate, mijn nedelands is niet so leuk (hope that makes sense) ik ben de taal snel kennen maar is niet zo "confident" met it
Wat is je moedertaal? Engels? Gaat goed hoor man! Als ik me niet vergis is nederlands helemaal niet makkelijk om te leren als buitenlander...
Een gedetineerde voor de 2e keer op 4 dagen op bezit van drugs betrapt. (werk in een gevangenis)
Made my day!
Een gedetineerde voor de 2e keer op 4 dagen op bezit van drugs betrapt. (werk in een gevangenis)
Made my day!

Vorst- Sint Gillis al niet want daar betrap je geen reet
en als je een quartier chef bent dan krijg je nog iets van me![]()