MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Concert was bruuuuuuuuuuut. Morgen weer!

wat voor BOA opleiding heb je gedaan en waar ?

Ik heb nu gewoon een algemene BOA diploma gehaald in Deventer ;)

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 11:32 ----------

Is bijzondere opsporing ambtenaar toch? Dan mag je toch mensen die met de hond bekeuren omdat de hond niet aangelijnd is enzo?:)

Onder andere ja.

Maar ik zit te denken aan sociaal rechercheur lijkt me wel wat :D

hahaha ... ik heb gebruikt om veel te drinken, dus mijn bijnaam was de'' drunkenship ", dat werd ingekort tot DS ... en ik was nooit in staat om te leven naar beneden, ook werken in een bar in mijn studententijd niet veel helpen
Niet slecht bedoelt hoor...maar die zinsbouw...lijkt verdacht veel op google translate?

jip, dat is google translate, mijn nedelands is niet so leuk (hope that makes sense) ik ben de taal snel kennen maar is niet zo "confident" met it

jip, dat is google translate, mijn nedelands is niet so leuk (hope that makes sense) ik ben de taal snel kennen maar is niet zo "confident" met it

Wat is je moedertaal? Engels? Gaat goed hoor man! Als ik me niet vergis is nederlands helemaal niet makkelijk om te leren als buitenlander...

Dat m'n broekmaat 2 maten kleiner is sinds m'n dieet waar ik nu 5 weken in zit :D Steeds meer definitie overal ook. Het gaat lekkerrrrr

nvt

Laatst bewerkt:
Stufi, loon en stagevergoeding! :D

Terug
Naar boven