Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dus een weekend k*tten ipv cutten is niet ernstig zolang je kcal er maar niet boven komt?

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 00:35 ----------

Of laat ik het anders stellen; zolang je kcal maar hetzelfde blijft.

zou gewoon ekv van 40 40 20 blijven aanhouden

Schade aan m'n auto op verzoek van de verzekering laten taxeren door een expert. Zijn voorstel is om mij een vergoeding uit te keren van €1250 euro. Ben al lang van plan om m'n auto te verkopen en dat zou ongeveer mijn vraagprijs geweest zijn. Nu is het alleen nog even wachten op de verdere afhandeling tussen beide verzekeringsmaatschappijen in verband met de aansprakelijkheid van de tegenpartij. Toch een fijne opsteker dat ik m'n vraagprijs hoogstwaarschijnlijk al binnen heb en dat ik m'n auto dan ook nog voor een redelijk bedrag kan verkopen als ik echt toe ben aan een andere auto.

Voorlopig rijd ik nog wel even door. De schade is niks ernstigs. :D

Schade aan m'n auto op verzoek van de verzekering laten taxeren door een expert. Zijn voorstel is om mij een vergoeding uit te keren van €1250 euro. Ben al lang van plan om m'n auto te verkopen en dat zou ongeveer mijn vraagprijs geweest zijn. Nu is het alleen nog even wachten op de verdere afhandeling tussen beide verzekeringsmaatschappijen in verband met de aansprakelijkheid van de tegenpartij. Toch een fijne opsteker dat ik m'n vraagprijs hoogstwaarschijnlijk al binnen heb en dat ik m'n auto dan ook nog voor een redelijk bedrag kan verkopen als ik echt toe ben aan een andere auto.

Voorlopig rijd ik nog wel even door. De schade is niks ernstigs. :D
NOOIT akkoord gaan met hen eerste aanbod, je krijgt altijd een beter bod de 2de maal.

NOOIT akkoord gaan met hen eerste aanbod, je krijgt altijd een beter bod de 2de maal.

Ach, het is een renault clio van 14 jaar oud die al meerdere ongelukken heeft meegemaakt. :o 1250 is echt wel het maximale wat je dan kan krijgen. De dagwaarde was een paar jaar terug volgens de BOVAG koerslijst al de helft ervan. ;)

Altijd lachen als iemand zijn haar met de tondeuse wilt mm'en maar dan per ongeluk zonder het opzetstukje begint...mwoehahaha.

Dit :D

ik had ooit een dikke kras op mijn voorbumper. 375 euro wilde de verzekering geven, geweigerd, werd toen 810 :D

voor 100 eu een andere voorbumper gehaald in dezelfde kleur en zonder krassen :roflol:

ik had ooit een dikke kras op mijn voorbumper. 375 euro wilde de verzekering geven, geweigerd, werd toen 810 :D

voor 100 eu een andere voorbumper gehaald in dezelfde kleur en zonder krassen :roflol:

Als m'n auto niet total loss was geweest had ik ook moeilijk lopen doen, maar in deze situatie met dit gebakje wil ik er geen energie in steken. 1250 euro met behoud van het 'wrak' vind ik al een leuke aanvulling op m'n spaarrekening.

Als het een degelijke auto was geweest had ik het natuurlijk niet geaccepteerd, maar er mankeert teveel aan de auto om moeilijk te gaan doen. :x

dan heb je mazzel gehad want vaak mag je gewoon de rekening van de garage opsturen en krijg je dat vergoed.

Vandaag geslaagd voor mijn BOA examen! :)

Daarom mezelf maar is getrakteerd op MCDonalds hnnnnnnngggg
En nog 3 stukken aarbeienkwarktaart

dit zal mijn eerste post op dit forum, dus dit maakte mijn dag.

dan heb je mazzel gehad want vaak mag je gewoon de rekening van de garage opsturen en krijg je dat vergoed.

Is dat zo?
Hier is het altijd gewoon beuren als je schade oploopt.

Had van mn vorige auto ook nog 400 euro of zo voor een krasje gekregen. Toch lekker als de auto zelf voor 1250 de deur uit ging een paar maanden later

Zometeen richting Amsterdam voor Enter Shikari + Cancer Bats, eindelijk! Wordt zo ziek bruut, ben benieuwd hoevaak ik vanavond ga stagediven. ;d

Niet als ze hem total loss verklaren. Wanneer de herstelkosten hoger zijn dan de waarde van de wagen. Dan kan je er makkelijk wat extra uit persen.

Mijn B&F supps zijn binnen!:D:o

Terug
Naar boven