MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

....moet meer dan crea zijn

Vooruitgang. Veel slaap in kunnen halen.. Nog even boodschappen doen en klaar is kees..

Ook geen zin meer in uitgaan de laatste tijd, bevalt ook wel effies.

zit weer onder 100kg, not sure if dag goed gemaakt of verpest

pullup max stijgt aanzienlijk iig

Wowowowowo vanavond naar Mr Polska!

ik zou naar noisecontrollers gaan alleen ipv daarvan ga ik eerst naar de mac, dan naar pub en dan feesten ergens anders. ook leuk

precies ik wil ook iets kwijt, alleen gaat me weer iets te snel, heb echt moeite mee om te reguleren

ik ga nu gewoon 2 maand bulken 1 maand cut, dan kan het verlies nooit groot zijn maar wel groot genoeg om aanzienlijk vet te lozen, belt kan ook al weer 2 gaatjes strakker

Dat ik pas wakker ben LOL..
had het waarschijnlijk nodig..

De oudste en dat met 17 jaar lol

het was tot 18 jaar en van de blanken was ik de oudsten realiseer ik me nu, er waren nog n*gers en turken van 20/30 die meisjes van 14 zaten te schuren. de meeste n*gers gingen naar jonge lelijke dikkige meisjes toe om ze te versieren omdat die toch wel willen nken want die meisjes krijgen volgens zichzelf toch geen betere kans. daarom zie je ook veel dikke wijven met een n*ger lopen (non racist).

Net mijn iphone 3gs laten repareren bij een nieuw bedrijf hier in de buurt ( global phone). Voor 30 euro een nieuw scherm erin laten zetten + leentoestel tijdens de reparatie. Ik kon me telefoon na 2,5 uur ophalen en dat terwijl ze eigenlijk om 5 uur dicht gaan ( haalde het om 19:10 op)

Je ziet het niet vaak tegenwoordig zulke top service!

ik ga nu gewoon 2 maand bulken 1 maand cut, dan kan het verlies nooit groot zijn maar wel groot genoeg om aanzienlijk vet te lozen, belt kan ook al weer 2 gaatjes strakker
Klinkt in theorie mooi, in de praktijk komt het echter nooit zo goed.

Terug
Naar boven