- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Nog getraind gister?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. maandag weer. jij?Oh spijtig. Jazeker heb gister flink met de gewichten gegooid.
maandag woensdag donderdag(zwemmen) vrijdag. maar zou voor gevoel 7 dagen aan de gang kunnen
maar niet goed voor de spiertjes he.. beetje rust is goed
Lekker kunnen uitslapen tot 09:00
En dag sneeuw hallo regen
heb hier een heel ander probleem, heb jammer genoeg geen verstand van pc's maar download films met 15kb/s dus dat wil gewoon niet. Computer is 1 dag oud. wel k*t merk enz maargoed dan nog moet het sneller kunnen toch? licht meer aan men internet enz denk ik maar die zou ook snel genoeg moeten zijn. 15kb/s bestaat niet meer denk ik?;pIk download nu een torrent met 3.0 mb/s op m'n laptop. Op mijn gewone pc haal ik nooit meer dan 450/500kb/s Snap er geen k*t van?
heb hier een heel ander probleem, heb jammer genoeg geen verstand van pc's maar download films met 15kb/s dus dat wil gewoon niet. Computer is 1 dag oud. wel k*t merk enz maargoed dan nog moet het sneller kunnen toch? licht meer aan men internet enz denk ik maar die zou ook snel genoeg moeten zijn. 15kb/s bestaat niet meer denk ik?;p
snelheid is 65mb/s zie ik hier als ik op eigenschappen druk. Dan kan die 15kb/s niet toch?
Ik ook.Lekker kunnen uitslapen tot 09:00
En dag sneeuw hallo regen

Probeer anders eens een andere ethernet kabel?Ik download nu een torrent met 3.0 mb/s op m'n laptop. Op mijn gewone pc haal ik nooit meer dan 450/500kb/s Snap er geen k*t van?
Download je met torrents of?
Snelheid bij torrents is ook afhankelijk van aantal uploaders/gezondheid van de torrent. Niet te vergeten je instellingen voor torrent download telt ook enorm mee.
bij instellingen moet je eens gaan kijken naar je download limiet en ook hoeveel bandbreedte je torrents mogen innemen.nou ik weet het niet precies maar op me vriendin's laptop ( met mijn internet) deed hij ook al zo traag. Heb utorrent en bittorrent. heb net speed test gedaan en was 39mb/s download 26upload en 9m's ping
Aantal seeders dat upload op 5kb zethaal meestal wel 6 mb/s met bittorrent gewoon
natuurlijk wel afhankelijk van aantal seeders enzo

bij instellingen moet je eens gaan kijken naar je download limiet en ook hoeveel bandbreedte je torrents mogen innemen.
Ik zet download altijd onbeperkt, upload op 5kb. Bandbreedte stel ik altijd in op 'hoger'