XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

het was tot 18 jaar en van de blanken was ik de oudsten realiseer ik me nu, er waren nog n*gers en turken van 20/30 die meisjes van 14 zaten te schuren. de meeste n*gers gingen naar jonge lelijke dikkige meisjes toe om ze te versieren omdat die toch wel willen nken want die meisjes krijgen volgens zichzelf toch geen betere kans. daarom zie je ook veel dikke wijven met een n*ger lopen (non racist).
:roflol:

WTF WTF WTF MIND=BLOWN

ben Here comes the boom aan het kijken, nieuwe film van Kevin James.
Komt ineens Bas Rutten erin voor, hijs best grappig ook nog en redelijk grote rol :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Morgen refeed :D

Klinkt als brabant. Heb hem nu 2 x live gezien en ken al z'n nummers :o :o Ik vind het echt super vet :) Reken maar dat die fles wodka die hij op het podium drinkt gewoon echte wodka is en geen water of iets in die richting ;)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 22:00 ----------

edit; net gegoogled en het ligt potverdrie bijna in België. Doe hem de groeten van de gene die hem 29-12-2012 weer het podium op tilde na een nette crowdsurf ;)

Klinkt als brabant. Heb hem nu 2 x live gezien en ken al z'n nummers :o :o Ik vind het echt super vet :) Reken maar dat die fles wodka die hij op het podium drinkt gewoon echte wodka is en geen water of iets in die richting ;)

Is inderdaad Brabant, net over de grens eigenlijk bij Limburg.

Heb hem ook 2x live gezien, vanavond de 3e keer. Is al een tijdje geleden, heb de laatste maanden niet veel meer geluisterd, dus vanavond weer even alles terughoren!

Is inderdaad Brabant, net over de grens eigenlijk bij Limburg.

Heb hem ook 2x live gezien, vanavond de 3e keer. Is al een tijdje geleden, heb de laatste maanden niet veel meer geluisterd, dus vanavond weer even alles terughoren!

Ik ben normaal helemaal niet van de rap, heb daarom ook geen idee waarom ik hem zo vet vind. Vroeger wel altijd Eminem geluisterd, en daar mag ik nu met vlagen nog steeds graag naar luisteren. Maar Eminem valt niet te vergelijken met Mr Polska, maar het is wel een grote kleine baas. Die teksten slaan vaak als een tang op een varken :D

Maar tien+- bier gehad vanavond en zo beroerd als de t*ring.
**** it, zuipen is gedaan, nu gaan we potverdomme voor quality size.

Groetjes, bedankt, tot ziens.

Lekker kunnen uitslapen tot 09:00

En dag sneeuw hallo regen

Dagje vrij.

Regen + cartoons. Perfecte luie zondag.

Terug
Naar boven