AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

2iiest1.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er van de week achter komen dat je maanden teveel hebt betaald aan UPC en vandaag horen dat je 150+ Euro tegoed hebt :D

Frietkraam op het werk ! Free food !!!

rustig op werk, komt goed uit. Weining energie door de cut.... :(

Mn nicht en vriend kunnen as dinsdag al gaan trouwen, hoeven dus geen 2 weken te wachten om ondertrouw aan te vragen. Hierdoor kan mn tante dit nog meemaken :) (is terminaal en heeft nog 2-3 weken)

0.1kg lichter op de weegschaal na chinees + bossche bollen refeed
(~3000kc)

:trollfacex:

Iemand die hier heel serieus staat met een ketting.. En die ketting bestaat uit schakels die je haalt bij de gamma.. Gewoon koperkleur en schakels zijn 6/7cm lang:p

Kamertje operuimd... straks mijn mini home gym in elkaar zetten.. kan ik lekker thuis verder trainen.

Tot nu toe gaat alles fout vandaag maar mijn dag kan niet meer stuk want vanavond hardbass

mijn mama heeft gebakken vis meegenomen

Mijn hokje is klaar.. Vanavond maar eens kijken of we beetje spierpijn kunnen kweken.

Belastingdienst heeft mijn dag ook nog eens goed gemaakt... Wat zeg ik mijn weekend.. Mijn week :D

Hmm gemarineerde kip op, lekker vroeg uit bed, wat werk kunnen doen en straks trainen en zonnebankje!

Een lekkere training en daarna lunchen met een vriendin:) Even verder niks hoeven doen.

Terug
Naar boven