MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dagje vrij, straks maar eens hardlopen en nog wat uurtjes maken op de basgitaar.

Slecht uitgevoerd zeg

[IMDB][/IMDB]
haha ik ga ff kijken of ik hem met spoed ga aanvragen of niet, misschien kan ik dan zaterdag al ophalen en autorijden haha

Kost al genoeg zon rijbewijs kunnen die paar tientjes er ook nog wel af.
Heb het toen ook gedaan.

Gefeliciteerd natuurlijk!

Laatst bewerkt:
Was ff bang dat die pl**ris griep me kilo's zou gaan kosten.. Maar niks was minder waar, nog steeds rond de 103kg :)

Over 15min eindelijk weer eens pizza halen na 2 maanden, ben nu 4 weken met cut bezig en is me 1ste "junkdag" kom alsnog op iets van 1600kcal uit vandaag omdat ik ochtend en middag wat grieperig was xD

hnnnggg, BBQ Chicken + nog een blik tonijn erop gedaan

Over 15min eindelijk weer eens pizza halen na 2 maanden, ben nu 4 weken met cut bezig en is me 1ste "junkdag" kom alsnog op iets van 1600kcal uit vandaag omdat ik ochtend en middag wat grieperig was xD

1600 kcal...holy shit das weinig man, zelf voor in de cut

Griepig en dan zon vieze vette pizza eten... jakkie :)
Maar eetsmakelijk :D

Ot: lekker zwemmen zo

Goed bezig sky, beter dan de tijd waar je voedingsschema voor de helft uit domino pizza bestond:rolleyes:

Salarisbespreking en evaluatie vandaag. bruto 100 er bij, voor volgend jaar vastgelegd weer 100 er bij excl. evt. COA verhogingen en functieschaal omhoog geplaatst. Daarmee hoger plafond en meer doorgroeikansen. Sure made my day

Goed bezig sky, beter dan de tijd waar je voedingsschema voor de helft uit domino pizza bestond:rolleyes:

ja was best slecht, elke week 1 keer dominos bestellen, niet alleen pizza maar ook nog kaneelbroodje erbij en 4 chocolade dingen xD :roflol: :roflol:

Deze week eerste lesweek gehad op nieuwe studie. Er werd bijna elke dag wel een paar keer gevraagd door verschillende mensen hoevaak ik train of 'sport' per week. En of ik ook 'shakes GEBRUIK'. Mooi om te zien hoe je als beest wordt gezien in een nieuwe omgeving.

Deze week eerste lesweek gehad op nieuwe studie. Er werd bijna elke dag wel een paar keer gevraagd door verschillende mensen hoevaak ik train of 'sport' per week. En of ik ook 'shakes GEBRUIK'. Mooi om te zien hoe je als beest wordt gezien in een nieuwe omgeving.

maar gij zijt toch ook nne beeste manne

Ik hoorde wel eens opmerkingen toen ik full house op +18% stond maar na mijn cut lijkt dat over te zijn.. :(:(

8 voor compilerbouw, gemaakt terwijl ik op vakantie was. Yeah buddy!

Zit jij in het gebouw waar je kan wokken? :p

Terug
Naar boven