JBass
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ik ga ff kijken of ik hem met spoed ga aanvragen of niet, misschien kan ik dan zaterdag al ophalen en autorijden haha
gefeliciteeeerd
Over 15min eindelijk weer eens pizza halen na 2 maanden, ben nu 4 weken met cut bezig en is me 1ste "junkdag" kom alsnog op iets van 1600kcal uit vandaag omdat ik ochtend en middag wat grieperig was xD
hnnnggg, BBQ Chicken + nog een blik tonijn erop gedaan
Over 15min eindelijk weer eens pizza halen na 2 maanden, ben nu 4 weken met cut bezig en is me 1ste "junkdag" kom alsnog op iets van 1600kcal uit vandaag omdat ik ochtend en middag wat grieperig was xD

1600 kcal...holy shit das weinig man, zelf voor in de cut

Goed bezig sky, beter dan de tijd waar je voedingsschema voor de helft uit domino pizza bestond![]()

ja was best slecht, elke week 1 keer dominos bestellen, niet alleen pizza maar ook nog kaneelbroodje erbij en 4 chocolade dingen xD![]()
![]()

Deze week eerste lesweek gehad op nieuwe studie. Er werd bijna elke dag wel een paar keer gevraagd door verschillende mensen hoevaak ik train of 'sport' per week. En of ik ook 'shakes GEBRUIK'. Mooi om te zien hoe je als beest wordt gezien in een nieuwe omgeving.
Deze week eerste lesweek gehad op nieuwe studie. Er werd bijna elke dag wel een paar keer gevraagd door verschillende mensen hoevaak ik train of 'sport' per week. En of ik ook 'shakes GEBRUIK'. Mooi om te zien hoe je als beest wordt gezien in een nieuwe omgeving.