- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Nee het was niet naar jou.
@IWJ: je bestaat voor 75% uit komkommer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook veel mannelijk eigenschappenMoet toch bekennen dat je redelijk veel mannelijke eigenschappen hebt
is dat slecht?Ik heb ook veel mannelijk eigenschappenis dat slecht?

Stiekem wil je...
heerlijke films... en sommige ook wel vaker in bios gezien... klinkt geluid toch beste..
Ben ik zeker met je eens, Fast Five als eerste uit de reeks in de bios gezien maar dat is bij deze films wel een meerwaarde. Voorwaarde is dan wel dat je niet bij allemaal van die drukke kinderen zit..

Nee het was niet naar jou.
@IWJ: je bestaat voor 75% uit komkommer.
gisteravond klassenuitje bij de wok, heb 3 biefstukken, stuk kangoeroe, stukje krab, 2 borden patat, 4 frikandellen, 4 bitterballen, stuk kippenvlees, 5 fristi, ,6 loempia's, halve bord rundvlees, halve bord ander soort vlees en zelfgemaakt ijsje gehad (3 bollen stracciattella met chocoladesaus van chocoladefontijn, slagroom en 2 koekjes).
gisteravond klassenuitje bij de wok, heb 3 biefstukken, stuk kangoeroe, stukje krab, 2 borden patat, 4 frikandellen, 4 bitterballen, stuk kippenvlees, 5 fristi, ,6 loempia's, halve bord rundvlees, halve bord ander soort vlees en zelfgemaakt ijsje gehad (3 bollen stracciattella met chocoladesaus van chocoladefontijn, slagroom en 2 koekjes).

het was eigenlijk een B-merk genaamd Joy alleen het leek en smaakte precies hetzelfde als fristi. problem mate?

die Nederlanders kunnen nu nooit eens origineel zijn! Ze moeten altijd de Belgen na-apen ...