bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
i can confirm,Angelus is cool.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik vind hem ook wel cool maar blijf wel sceptisch het is internet he
Welke baan had en hoe ging het precies want zoals als het in het filmpje ging is veel te cool

)

was een studentenbaantje voor lesvrije week, volgende week start school weer![]()

des te beter, prima gains.
ontopic, veel mensen doen seated rows verkeerd! dat er eindelijk iemand is die het goed voordoet maakt mijn dag goed!
watch & learn!
http://www.facebook.com/photo.php?v=4903899389407

toen ik pas brazzers en naughtyamerica had ontdekt was mijn downloadlimiet (100gb) opeens super snel op terwijl ik niet extreem veel had gedownload en ik ook totaal niet veel fap
\

allemaal ongeopend en van de oude stempel ( met geranamine
) 
\
bro keep it calm wat isser gebeurt dan?
OT : Gewoon een potje jack3d, Dexaprine en Noxipro gevondenallemaal ongeopend en van de oude stempel ( met geranamine
)
Kan weer knallen![]()
in een doos in me kelder ik was aan het opruimen

uhm nee niet echt vandaar dat ik ze ook in de kelder vond?heb je srs een pwo nodig om goed te kunnen trainen?
( als ik het echt nodig had had ik het wel gewoon in me kast gezet )
in een doos in me kelder ik was aan het opruimen
lekkere is ook die noxipro is orange papaya ( zwaaaar gusta )![]()
Ik ben al meer dan een maand pwo vrij en ik train krachtiger dan voorheen, wel merk ik iets minder uithoudingsvermogen. Af en toe komt een cafeïne pil wel aan te pas![]()
Hoe zijn je gains nu.. Geen recente pic meer van je gezien. Laatste was die stierenpoten