AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Welke baan had en hoe ging het precies want zoals als het in het filmpje ging is veel te cool

ging om stom baantje in een fabriek. En natuurlijk was het niet hetzelfde gegaan als in filmpje, maar het deed me er wel aan denken :D

ik moet iemand assisteren bij zn werk en die kerel had gezegd dat het werk gedaan is voor vandaag (5min voor de bel ging). Werk gedaan dus ik pak een stoel en ga zitten.
Na een minuutje ofzo komt de ploegbaas ineens zagen dat ik niet mag zitten voordat het werk gedaan is. Waarop ik natuurlijk antwoorde dat MIJN werk (=assisteren) gedaan was.
hij: kan me niet schelen, dan doe je iets anders en ga je niet zitten, als je hier vast werkte lag je nu al buiten.
ik: ok dan, wat moet ik dan doen?:eyes:
hij (na een fractie van een seconde aarzelen om iets te verzinnen): dan pak je maar een borstel om te keren, je gaat gewoon niet zitten
ik: ok, dan zal ik deze hal, die nooit gekeerd wordt keren en dus netto ook geen nuttig werk verzetten:eyes:

kerel gaat weg, komt 2 minuten later terug (na toestemming vd echte baas te krijgen:roflol:)
"je moet morgen niet meer komen"
ik met grote smile op mn gezicht (had ****ing veel pijn in mn benen van hele week te werken en was al van plan om me morgen ziek te melden): "ok, awesome"
hij boos weg:D

hah, werklooooos

Roidrage @ autowasstraat.

:evil:

alle examen erdoor , feelsgoodman :)

Blijft een baas. Echt de "uitvinder" van skateboarden. Zoals je in de info ook ziet staan.

:dunno: toen ik pas brazzers en naughtyamerica had ontdekt was mijn downloadlimiet (100gb) opeens super snel op terwijl ik niet extreem veel had gedownload en ik ook totaal niet veel fap

Gebruiken ze datalimiet voor internet in belgie?

Frikandellen bij de wok eten...

Van die onbeperkt wok toko's zijn toch vreetschuren. Kan je net zo goed frikadellen eten.

heb je srs een pwo nodig om goed te kunnen trainen?

heb je srs een pwo nodig om goed te kunnen trainen?
uhm nee niet echt vandaar dat ik ze ook in de kelder vond? ;) ( als ik het echt nodig had had ik het wel gewoon in me kast gezet )

maar een steuntje in de rug is soms weleens welkom en vandaar was ik stiekum toch wel blij dat ik het vond :)

overigens ook nog een pot eiwit gevonden met de smaak rocky road damn die is nasty... bah...

Ik ben al meer dan een maand pwo vrij en ik train krachtiger dan voorheen, wel merk ik iets minder uithoudingsvermogen. Af en toe komt een cafeïne pil wel aan te pas:o

Ik ben al meer dan een maand pwo vrij en ik train krachtiger dan voorheen, wel merk ik iets minder uithoudingsvermogen. Af en toe komt een cafeïne pil wel aan te pas:o

Hoe zijn je gains nu.. Geen recente pic meer van je gezien. Laatste was die stierenpoten

aaawwww yyyeeeeaaahhh Cool Runnings begint net op Veronica

Terug
Naar boven