XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Aparte humor heb jij dan... al vraag ik me af of je het srs meent

Ik bedoel meer de dingen die hij zegt en de manier waarop hij praat. Hij hoeft die agenten niet te beledigen natuurlijk, maar misschien heb ik ook wel aparte humor ja..

Ik bedoel meer de dingen die hij zegt en de manier waarop hij praat. Hij hoeft die agenten niet te beledigen natuurlijk, maar misschien heb ik ook wel aparte humor ja..

Vind het respectloos van en zielig voor hem... die gaat niet ver komen in het leven op deze manier.

Vind het respectloos van en zielig voor hem... die gaat niet ver komen in het leven op deze manier.

Heb het een tijdje terug gezien dus weet niet meer exact wat hij zegt. Weet nog wel dat hij zei dat die kale agent er niet uit zag :D Heb echt gelachen om dit filmpje. Nee, natuurlijk komt die man niet ver, maar daar zit ik niet zo mee.

Dat hij niet ver komt is vooral te wijten aan ze zelfmedelijden, maarja laten we eerlijk zijn het is voor niemand makkelijk met de frustraties van het leven om te gaan en deze gast lijkt me niet supersnugger dus dan wordt relativeren en rationeel denken moeilijker, een weldenkend mens zou zoiets inzien imo

Maar les tot 11:00 en dan vakantie.. :)

Bijna weekend.

Hele nacht geslapen! :cool:

Echt een genot. Zat er echt ff doorheen door alle pijn en vermoeidheid.

Vrij vandaag, dus zo de gym in! Hopelijk is hij niet vol met oldtimers.

Studiepuntjes stromen binnen. Heerlijk:D

Weekend en bijna een nieuwe baan, kan niet wachten om een aantal groepsleiders eens te vertellen hoe ik over ze denk zonder mijn baan kwijt te raken.

pols dik en gezwollen, doet zeer als ik proneer/supineer, maar met een neutrale stand kan ik wel gewoon trainen... cool :) dan maar parallel grip assisted one handed chins.

Net een poging gewaagd om benen te trainen, wat heb ik dat gevoel gemist zeg :o word leuk springen met carnaval :o:o

pols dik en gezwollen, doet zeer als ik proneer/supineer, maar met een neutrale stand kan ik wel gewoon trainen... cool :) dan maar parallel grip assisted one handed chins.

i+know+that+feel+bro.+i+know+that+feel+bro_76920d_3375373.jpg

Heb gister met dumbbell tegen mijn duim geslagen (niet expres :P) Nu is opgezwollen,blauw,rood doet alleen geen pijn in neutrale positie :(

cijferlijst binnen, project goed afronden en diploma is binnen;D

Terug
Naar boven