AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Colaatje mag ook :D

Wordt er ook nog gekookt.. wat een gezelligheid!!

Morgen nog twee uur en dan weekend! Zonder carnaval uiteraard.

Ik versta het niet :(

Hoe kan je trouwens zo naar de klote zijn van een (paar) jointjes lol. XD

Hehe heb je eindelijk door dat ik maar een beetje zit te trollen. Maak je niet zo druk jochie. Is niet goed voor je hartje.

Yup,... je hebt hier gelijk,.. geef toe, liet me te ver meeslepen,. dom, maar een (internet)les ;)
Echter wat je hier zei vind ik persoonlijk verder gaan dan gewoon even trollen,.. niet eens zo zeer tov mij maar meer tov Nuke,..

Yup,... je hebt hier gelijk,.. geef toe, liet me te ver meeslepen,. dom, maar een (internet)les ;)
Echter wat je hier zei vind ik persoonlijk verder gaan dan gewoon even trollen,.. niet eens zo zeer tov mij maar meer tov Nuke,..

Ik ben niet echt een lieverdje met vrouwen.

white knight much?:eyes: vrouwen zijn geen uberkwetsbare wezens die constant beschermd moeten worden, je kan gerust ook wat meer scherpe comments hun richting uitsturen zonder dat heel hun mentale toestand naar de zak gaat hoor:)
Vind het zelfs wat denigrerend als je denkt dat zij hier niet mee om zouden kunnen gaan terwijl je als mannen onder elkaar de grootste vulgariteiten elkaars richting in mag sturen;) (hoewel jij me het type lijkt dat van dat laatste ook een probleem zou maken)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven