fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Water dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Arnodsi komt koken, Fiezefur brengt drinken,... mis eigenlijk enkel nog een ober,.. dus mocht je je groepen voelen![]()
![]()
Komt goed, neem mijn persoonlijke koeli wel mee, hij tilt ook altijd mijn gewichten op.
neem er een extra mee,... altijd handig,.. sjouw me een breuk met gewichten 
Colaatje mag ook
Wordt er ook nog gekookt.. wat een gezelligheid!!

Je bent eerlijk! Waarderen de wijfjesJa heh echt gezellig. Dan leg ik je in bed en neuk ik je even goed en dan laten we die beta's de troep opruimen![]()

Ja heh echt gezellig. Dan leg ik je in bed en neuk ik je even goed en dan laten we die beta's de troep opruimen![]()
LoL,.. eerst een reactie die als een lul op een slagroom gebakje slaat,... en vervolgens zo proberen,.. sad ,...

Hehe heb je eindelijk door dat ik maar een beetje zit te trollen. Maak je niet zo druk jochie. Is niet goed voor je hartje.

Yup,... je hebt hier gelijk,.. geef toe, liet me te ver meeslepen,. dom, maar een (internet)les
Echter wat je hier zei vind ik persoonlijk verder gaan dan gewoon even trollen,.. niet eens zo zeer tov mij maar meer tov Nuke,..
Yup,... je hebt hier gelijk,.. geef toe, liet me te ver meeslepen,. dom, maar een (internet)les
Echter wat je hier zei vind ik persoonlijk verder gaan dan gewoon even trollen,.. niet eens zo zeer tov mij maar meer tov Nuke,..
vrouwen zijn geen uberkwetsbare wezens die constant beschermd moeten worden, je kan gerust ook wat meer scherpe comments hun richting uitsturen zonder dat heel hun mentale toestand naar de zak gaat hoor
(hoewel jij me het type lijkt dat van dat laatste ook een probleem zou maken)