XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gisteren eigenlijk al maar dat ik mijn baan heb behouden in een vrij drastische reorganisatie van de afdeling.

Zou nice zijn voor supps en dergelijke te bestellen?
Dat wellicht ook al gaat het mij persoonlijk niet meteen om supps, die haal ik wel B&F :p

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 19:16 ----------

Gisteren eigenlijk al maar dat ik mijn baan heb behouden in een vrij drastische reorganisatie van de afdeling.
Awww :(
Ik bedoel, gelukkig dat je je job behoud
No ban plz :D

Dat wellicht ook al gaat het mij persoonlijk niet meteen om supps, die haal ik wel B&F :p

Amazon.com lijkt me ook wel handig in deze situatie :D

En B&F, laat het zo whami...vroeger kon je daar nog spammen maar tegen jesse kan je echt niet op hoor :(

Dan ga je maar verhuizen naar de states :mad:

26571545.jpg

morgen eens flink kokkerelen.
Jammer dat ik het niet zo vaak kan doen omdat het flink duur is.

Planning van morgen:
1e gerecht: een ovenschotel met pasta,kip,tomatensaus, courgette,bonen, kaas en zwarte olijven.
2e gerecht: jumbo garnalen met kruiden en sate saus ( gokje, heb dat nog nooit gecombineerd)
3e gerecht: babi ketjap met paprika,bonen, kip, basmati rijst en wat kruiden.
4e mini gerecht: triple chocolate muffins ( .. lekker)

3e gerecht is eigenlijk men back up haha, weet zeker dat men vriendin dat lekker vind.

Laatst bewerkt:
mijn e-penis is gegroeid met 1 groen balkje (en goede training + cardio sessie)

En B&F, laat het zo whami...vroeger kon je daar nog spammen maar tegen jesse kan je echt niet op hoor :(
Mijn posts waren vaak zinvoller :trollface: en ik zei niet 124.424.545.745.241 maal het zelfde

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 23:50 ----------

Moest dat waar geweest zijn dan zou ik mss wat minder kaartjes krijgen :trollface: :roflol: :D
Soms beetje love hate relation met T. Vaak is hij over bepaalde dingen vrij gelijk denkend als ik, maar hij kan ook een *************** zijn. Wees creatief met de sterretjes :)

Laatst bewerkt:
voor de eerste keer in mijn leven the godfather part 1 kijken en bij de aftiteling pas doorhebben dat michael gespeeld werd door al pacino en sonny door james caan:roflol:

precies hoe ik me voelde:roflol:

Terug
Naar boven