- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik kan zelf niet over m'n lippen krijgen dat ik het je vergeef

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan zelf niet over m'n lippen krijgen dat ik het je vergeef

Ruim verslapen (30+ minuten) en toch op tijd (en niets vergeten .. geloof ik)
Dan ga je er dus structureel 25 minuten te vroeg uit!
je bent niet de enige, ik heb ook altijd een half uur over... wil altijd 's morgens even rustig de krant lezenMeh, haasten is ook niet echt mijn ding. Meestal vergeet ik dan iets belangrijks. Ik heb geen wekker, dus ik word wakker wanneer mijn lichaam er aan toe is... (bijna) altijd op tijd.
Grappig detail, ik kom altijd dezelfde griet tegen en we groeten elkaar dan ook bij het langs elkaar heen fietsen... was zij vandaag ook een half uur te laat kom ik haar gewoon op dezelfde plek tegen...

Het http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/hebt-iets-nieuws-gekocht-moet-showen-50087/ topic wekt 'n vermoeden.Niemand hoor, Eric snabbelt er naast deze job bij blijkbaar. Zou die niet nodig hoeven hebben, maarja ken zijn uitgaven patroon niet.
Meh, haasten is ook niet echt mijn ding. Meestal vergeet ik dan iets belangrijks. Ik heb geen wekker, dus ik word wakker wanneer mijn lichaam er aan toe is... (bijna) altijd op tijd.
Grappig detail, ik kom altijd dezelfde griet tegen en we groeten elkaar dan ook bij het langs elkaar heen fietsen... was zij vandaag ook een half uur te laat kom ik haar gewoon op dezelfde plek tegen...

straks denkt mack nog dat ie gelijk heeft.
Meh, haasten is ook niet echt mijn ding. Meestal vergeet ik dan iets belangrijks. Ik heb geen wekker, dus ik word wakker wanneer mijn lichaam er aan toe is... (bijna) altijd op tijd.

euphorea heeft een nieuwe profielfoto op gezichtboek!