Dre20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 306
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja, nu nog hopen dat er ook daadwerkelijk ephedrine inzit
denk dat fake is na lezen van een topic, witte caps, bruin poeder, smaakt wel bitter.
Weet iemand waar je kan testen?

ja, nu nog hopen dat er ook daadwerkelijk ephedrine inzit
denk dat fake is na lezen van een topic, witte caps, bruin poeder, smaakt wel bitter.
Weet iemand waar je kan testen?
Breng er 1 naar het lokale (drugs)testcentrum bv psyQ of jellinek zeg dat je die capsule op een feestje hebt gehad je krijgt een kaartje en een week later hoor je over er efedrine inzit
Wel volhouden dat je graag wilt weten wat erin zit ondanks dat de test niet positief aanslaat ( mdma testje doen ze voor je neus jouw product kleurt geen paars roze ) omdat bv je vriend er een geweldige nacht op heeft beleefd en dat jij sws ook die capsule gaat nemen![]()
hmm in leeuwarden zit er eentje, heb alleen geen zin om zo'n verslavingszorg gebouw binnen te lopen

Ik vraag aan b&f een goede smaak van micellar caseïne. Geven ze me smaken die ze niet eens hebbenwat een joke
![]()

Ik vraag aan b&f een goede smaak van micellar caseïne. Geven ze me smaken die ze niet eens hebbenwat een joke
![]()
Worstenbrood van de slager, nog 6 stuks over........
hmm in leeuwarden zit er eentje, heb alleen geen zin om zo'n verslavingszorg gebouw binnen te lopen