AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Iemand verdoet m'n gebruikerscp met een lange karma.:roflol:

Pino?

images?q=tbn:ANd9GcTgPfSQWVfTHKFd4M8oaX4b5YCFVaftkIG5HS5YrXGb5_53u0qaWQ.jpg

Gister 4x150kg deadlift zonder belt pronated, vandaag 3x 140kg squat en redelijk makkelijk. Hoop binnen de twee-drie maanden op 3x 160 te zitten.(parallel) Toch lekker wanneer ik een k*t jaar heb gehad door pfeiffer, infecties en zenuwproblemen. Hoop met squat ook 1x140atg te halen binnenkort.

Dag aardig verdoet door mn rug te vernken,... echter kan nog wel een paar dagen, weekje teren op wat m'n dag gisterenavond alvast helemaal goed maakte!!
Gisteravond heeft dus gisteren op t randje, en vandaag alvast goed gemaakt :p :p

aangenomen bij een grote IT consultant voor mijn afstudeeropdracht! yay

Gister 4x150kg deadlift zonder belt pronated, vandaag 3x 140kg squat en redelijk makkelijk. Hoop binnen de twee-drie maanden op 3x 160 te zitten.(parallel) Toch lekker wanneer ik een k*t jaar heb gehad door pfeiffer, infecties en zenuwproblemen. Hoop met squat ook 1x140atg te halen binnenkort.

Wel met straps of niet? Ik doe zelf deadlift ook alleen maar pronated, vind mixed irritant

Wel met straps of niet? Ik doe zelf deadlift ook alleen maar pronated, vind mixed irritant

Zonder straps. ik faalde altijd op grip. Kep de afgelopen maanden flink op grip getraind, deadliften 20 reps 100kg etc. Nu gaat t dus goed pronated, mijn 1x185(voor zenuw klem in mijn rug) was mixed dus ben erg blij:)

w14nqp.png

Mijn cadeau binnen van Bodylab nadat ik tot winnaar ben verkozen bij Bodylab's contest.

twv €204,09

Helemaal blij! :D

Eigenlijk nieuws van gisteren maar ik ben gebeld door het ziekenhuis dat ze (eindelijk) parasieten in m'n bloed hebben gevonden ergo ik ben malaria-positief. Was al sinds dinsdag kapotziek (39 graden koorts, misselijk, barstende koppijn). Nu aan de malarone. Hopelijk met 3 dagen er vanaf. Heb gruwelijk veel zin om te trainen en weer fatsoenlijk te eten :)

Eigenlijk nieuws van gisteren maar ik ben gebeld door het ziekenhuis dat ze (eindelijk) parasieten in m'n bloed hebben gevonden ergo ik ben malaria-positief. Was al sinds dinsdag kapotziek (39 graden koorts, misselijk, barstende koppijn). Nu aan de malarone. Hopelijk met 3 dagen er vanaf. Heb gruwelijk veel zin om te trainen en weer fatsoenlijk te eten :)

Damn brah, pas op vakantie geweest?

Beterschap.

weekboodschapjes binnen, 2 nieuwe broekjes gescoord, huisje lekker schoon..

Terug
Naar boven