XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik droomde dat ik een ongelovelijke gyno tepel had, toen ik wakker werd bleek dit niet zo te zijn. :)

Net geboorte gegeven aan de grootste drol ooit. Voel me opgelucht.

Geen pics, sorry

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 14:27 ----------

Dear euphorea,

Bryce1974 has requested that you become friends. You can approve or deny this request by visiting:

Ik ben ook vriendjes met bryce nu! :D

Net geboorte gegeven aan de grootste drol ooit. Voel me opgelucht.

Geen pics, sorry

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 14:27 ----------

Ik ben ook vriendjes met bryce nu! :D

Ik vraag me wel af wat de achterliggende gedachten van deze invites is...

:gay:

Weeeeekend:D

Dear euphorea,

Bryce1974 has requested that you become friends. You can approve or deny this request by visiting:

oSrIT.gif

Toen ik net aan het trainen was met mijn raam open keek ik even naar buiten en toen ik naar het kantoorgebouw schuin tegenover mij keek zag ik snel 2 hoofden wegschieten, en even later keek ik weer en toen gebeurde het weer. Dit ga ik even in de gaten houden:penis:

Ben er alleen niet over uit of ze lekker of uberhaupt wel vrouwen zijn?

Toen ik net aan het trainen was met mijn raam open keek ik even naar buiten en toen ik naar het kantoorgebouw schuin tegenover mij keek zag ik snel 2 hoofden wegschieten, en even later keek ik weer en toen gebeurde het weer. Dit ga ik even in de gaten houden:penis:

weener fest...:cool:

Weer eens bevestiging dat ik geen verwachtingen moet hebben van sommigen.

Ik hoop t voor je, trio all the way

Terug
Naar boven