MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat een armoedige opmerking, amish much?

Louboutin begrijpt als geen ander de esthetische waarde van vrouwenbenen-en voeten.

Louboutin is gewoon net als elke andere schoen, alleen dan met een rood kleurtje op de zool.
Als je ziet hoe gek vrouwen worden van dat stukje rood, dan doet me dat denken aan caveman gedrag.

Louboutin is gewoon net als elke andere schoen, alleen dan met een rood kleurtje op de zool.
Als je ziet hoe gek vrouwen worden van dat stukje rood, dan doet me dat denken aan caveman gedrag.

Dit was een voorbeeld, dat snap je toch wel.
Het gaat om de lijn van de schoen. Who cares hoe de zool eruit ziet? Je ziet in de ranke hak en de naadloze voet van de schoen een vrijwel perfecte voet-vorm. Dat geeft je lijf echt een instant pick me up ( kont omhoog, beenspieren gespannen ) en een chique uitstraling.

Ik vind Louboutin overpriced, maar het design absoluut prachtig. Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het lelijk vinden. Laat staan dat iemand mij zou devalueren om mijn zolen.
En nee, het is niet hetzelfde als elk andere schoen :o

Ga je mond spoelen, met whiskey, mss dat je dan stopt met onzin uitkramen.

Het gaat om de lijn van de schoen. Who cares hoe de zool eruit ziet? Je ziet in de ranke hak en de naadloze voet van de schoen een vrijwel perfecte voet-vorm. Dat geeft je lijf echt een instant pick me up ( kont omhoog, beenspieren gespannen ) en een chique uitstraling.

Ik vind Louboutin overpriced, maar het design absoluut prachtig. Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het lelijk vinden. Laat staan dat iemand mij zou devalueren om mijn zolen.
En nee, het is niet hetzelfde als elk andere schoen :o
Sorry, maar zonder pics kan ik je niet geloven!

En gelijk een verstijfde kuitspier en meer narigheid in de voet :p

Aa gewoon, voel me wel lekker.......
lekker aan de koffie.........

Vanavond bulken bij wokrestaurant

Vanavond weer eens een keertje nuchter uit als bob, ben benieuwd :)

Ik word tante. Mijn jongste broertje heeft raak geschoten \O/
Kind heeft volgens mij nu nog kieuwen :o maar 9 maanden zijn zo voorbij. Vind ik leuk.

Kind heeft volgens mij nu nog kieuwen :o maar 9 maanden zijn zo voorbij. Vind ik leuk.

Altijd leuk, proficiat!

ot:

Eindelijk weer een klein beetje beter.. kan weer normaal mijn bed uit.

Gefeliciteerd.

Nogmaals van harte!

Hier ook weer oom geworden:

2q8rp5u.jpg

Terug
Naar boven