MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wie is 'er'?

Dit soort plattelands-retoriek gebruiken echt alleen mannen die ontzettend zuigen.
Ik ben heel toegankelijk hoor, dus als je niet zomaar wat uit je nek wil lullen, dan kom je toch gewoon eens een drankje doen?
Krijg je van mij 5 minuten en een zakdoek.

Pm me maar zodra je slank ben, graag fullbody met een lepel in je hand.

In tegenstelling tot gisteren heb ik vannacht heerlijk geslapen!! Rond 1.30u in mijn bed gekropen en ik ben net wakker! :cool:

Voel me standaard k*t de laatste tijd als ik uitslaap :(
Vanaf nu mijn oplader voor mobiel (wekker) ergens anders inpluggen zodat ik er wel uit moet :p
Normaal slaap ik ooit zo lang hoor. Als ik geen les heb of niet moet werken dan sta ik altijd rond 9uur op. Maar is voor mij best een zwaar weekend geweest (ivm mijn vader). Dus ik had het gewoon effe nodig denk ik!

Normaal slaap ik ooit zo lang hoor. Als ik geen les heb of niet moet werken dan sta ik altijd rond 9uur op. Maar is voor mij best een zwaar weekend geweest (ivm mijn vader). Dus ik had het gewoon effe nodig denk ik!

Als het echt ff nodig is is het super ja :D in vakanties gaat het snel vervelen

pic setje van Alluring Vixens in mijn mailbox ... Megan Daniels ... hhhhhhnnnnnnnngggggggg

huisje lekker schoon!

Vrije middag, lekkere training gehad.. Nu bordje vol..

Ik mag om 10.30 uur (tot 18.30 uur) beginnen met mijn stage zodat ik 's ochtends kan trainen :cool:

Vandaag weer eens crack (heb nog wat over van vorig jaar) genomen, voel me goed!

Terug
Naar boven