Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja men benen reageren op 1 of andere manier super goed.. Hoefk weinig voor te doen 3/4 oefeningen borst idem. Alleen biceps niet;@
Sq zeer laag denk 80/90 10x DL doe ik niet. Me rug is me lief en bench 110x 10
1rmax doe ik eigenlijk niet
Gebruik nooit een squatrek, vind het maar niks dat geforceerd bewegen, zet gewoon 2 van die stangen( voor dippen) van het optrek rek omlaag en dat is men redder als het misgaat
Gebruik nooit een squatrek, vind het maar niks dat geforceerd bewegen, zet gewoon 2 van die stangen( voor dippen) van het optrek rek omlaag en dat is men redder als het misgaat

Ik voel me juist veiliger in een squatrek als ik 200kg's aan het reppen ben![]()

T ging tot nu toe over bicepcurls in het squatrack als ik het goed begrijp. Ik denk dat we het qua squatten allemaal met je eens zullen zijn![]()
Het ging over squatten in de diprack.. leer lezen jullie![]()
Je moet ook in t squatrek curlen anders groeien ze niet

Was ik maar zo natty als Hoody!
J/K bro
Was een reactie op:
Dus volgens mij lees ik prima![]()
Ja en ik reageerde gewoon op newinthegame, wij waren ook in gesprek dacht ik? Waar bemoei jij je mee.