MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ah oke prima toch:) Ik doe geen squats meer omdat ik ze altijd met te veel tegen zin deed, keek er altijd weer tegen op en had er alles behalve plezier in. En aangezien m'n benen zo ook prima groeien vind ik het wel prima zo.

Met lunges is het echt killing om eerst bijv. met 18kg per arm te doen tot je niet meer kan, dan gelijk zonder rust met 10kg per arm verder te gaan tot je niet meer kan staan :D

Kan het bijna niet voorstellen, squat is mijn fav oefening. Sta altijd met een glimlach op als het squatdag is :D

Kan het bijna niet voorstellen, squat is mijn fav oefening. Sta altijd met een glimlach op als het squatdag is :D

Misschien dat ik het over een tijd weer ga proberen, maar als de tegenzin nog steeds zo groot is stop ik direct weer.

Misschien moeten we samen eens gaan squatten?:o

Ah oke prima toch:) Ik doe geen squats meer omdat ik ze altijd met te veel tegen zin deed, keek er altijd weer tegen op en had er alles behalve plezier in. En aangezien m'n benen zo ook prima groeien vind ik het wel prima zo.

Met lunges is het echt killing om eerst bijv. met 18kg per arm te doen tot je niet meer kan, dan gelijk zonder rust met 10kg per arm verder te gaan tot je niet meer kan staan :D

Doe meestal stepping lunges met 38kg per arm ofzo en dan 6 per been. Nu voor de afwisseling barbell met gewicht(60kg) in de nek en dan stappen op een 40-50cm hoog bankje om zo per been te trainen en stabiliteit.

Kuiten zijn bij mij ****edup, no genetics

Nieuwe highscore op temple run 2!!
6.919.228 :cool:

templerun 2 zuigt ezelballen, templerun 1 ftw!

Vast wel

Geweldig die bbers die dezelfde profiel foto+naam hier hebben als op fb :D

't weer buiten.

http://www.youtube.com/watch?v=JY0ve6p-u08
kan iemand mij alsjeblieft de lyrics vertalen ? ik MOET er achter komen waar de **** dit over gaat

Hier:

http://www.youtube.com/watch?v=3a_jjHGyIQU

Maru maru mori mori We’re gonna eat everything
Tsuru tsuru teka teka Will it be clear again tomorrow?

Dabadyua dabajyaba dyua
Don’t’ leave anything behind
Dabadyua dabajyaba dyua

When I grow up, will my voice reach the sky?
We’ll always be together.

Maru maru mori mori We’re gonna eat everything
Tsuru tsuru teka teka Will it be clear again tomorrow?

I was so sad, I walked alone crying on the way home
At times like this, the warm and comfortable
everyone, I want to see

Maru maru mori mori It’s a magical spell
Tsuru tsuru teka teka A sweet smile

1, 2, 3, 4 and goma-shio-san
It tastes good when you eat with many people

Maru maru mori mori Floating in the bath
Tsuru tsuru pika pika Scrubbing brush

Good night, everyone, see you tomorrow
I wonder what’s for breakfast?

Dabadyua dabajyaba dyua
Cover you tummy when you sleep
Dabadyua dabajyaba dyua
Good job

5x5x65 squat vandaag succesvol pr :D

inbe4 mensen die 1000x meer squaten

Kussens van zolder gehaald. Loungeset klaar gemaakt. Heerlijk genieten van het zonnetje!!

Terug
Naar boven