XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Me Devo10 net besteld , kan ik later weer showen..

als je zelf de invoerkosten betaald, ben ik best bereid om wat supps mee te nemen. pm of karma svp.

Nah zit wel goed :D ga eens kijken achter een visa card...zijn maar enkele supps (visolie en dergelijke) die ik van Amerika zou laten komen...

Maar toch bedankt voor je aanbod! Karma zodra ik je terug kan geven

Ik zou het niet meer doen (groter) maar aangesien ik nu weer verslaafd aan de Quad Copters wordt,
ga ik daar maar weer groter in , vandaar ook de 10 kanaal zender.....:D

Haha 3D vliegen met helikopters is ook wel geniaal :p

Tijd lang ook gevlogen alleen na een tijdje volledig op auto's gericht omdat de vriend met wie ik veel vloog zijn helikopter gecrasht had :roflol:

IMG_0155-1.jpg

Weet iemand of de ring van antwerpen een beetje te doen is qua verkeer rond kwart op 7 's morgens ? Moet naar ossendrecht en twijfel of ik over antwerpen of tilburg/breda ga

8,6 op NL tussentoets, 8,9 op Engels. wtf?

Weet iemand of de ring van antwerpen een beetje te doen is qua verkeer rond kwart op 7 's morgens ? Moet naar ossendrecht en twijfel of ik over antwerpen of tilburg/breda ga
Rond 7.30u is er altijd file vanaf zoersel ranst en aan de kanten van borgerhout nog steeds

Laatst bewerkt:
na een lange tijd niet getraind mezelf maar weer eens naar de sportschool gebracht. feelsgoodman.

Fuark dbb. Kheb een pc op me kamer die ik nog gebruik als dagboek als ik hem opgestart krijg. Nu probeerde ik internet nog 'es te installeren en dat is gewoon gelukt! nu kunnen wij dag en nacht samen zijn, mijn liefste forumnichten! :hearth:

En internet werkt zelf best goed, kan gewoon normaal yt filmpjes zien. Viez beeyach!

Voor het eerst sinds de herstart met trainen, 2 maand geleden, eindelijk eens meer dan 2000 kcal gegeten vandaag.
En hoe: twee keer biefstuk gegeten, eentje van 250 gram, en eentje van 500 gram. Zalig.

Voor het eerst sinds de herstart met trainen, 2 maand geleden, eindelijk eens meer dan 2000 kcal gegeten vandaag.
En hoe: twee keer biefstuk gegeten, eentje van 250 gram, en eentje van 500 gram. Zalig.

Meer dan 2000 kcal? Ik eet 3500 kcal ...

Terug
Naar boven