- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Net te horen gekregen dat ik weer voor 2 maanden naar de USA kan/mag in juni![]()
Hnngggg
Waar kan ik mn supp lijst doorgeven?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net te horen gekregen dat ik weer voor 2 maanden naar de USA kan/mag in juni![]()
Hnngggg

Ik zou het niet meer doen (groter) maar aangesien ik nu weer verslaafd aan de Quad Copters wordt,

als je zelf de invoerkosten betaald, ben ik best bereid om wat supps mee te nemen. pm of karma svp.
ga eens kijken achter een visa card...zijn maar enkele supps (visolie en dergelijke) die ik van Amerika zou laten komen...Ik zou het niet meer doen (groter) maar aangesien ik nu weer verslaafd aan de Quad Copters wordt,
ga ik daar maar weer groter in , vandaar ook de 10 kanaal zender.....![]()

Zou je meer verwachten dan ?
Hij maakt full rom iig
---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 14:29 ----------
Mij ook?

Op jouw gewicht?
Maak je wel full rom? Of kloppen je stats niet?
Nouja op naar de 100 he![]()
Ja maar jij bent xyzyx en word niet door mij begeleid
Rond 7.30u is er altijd file vanaf zoersel ranst en aan de kanten van borgerhout nog steedsWeet iemand of de ring van antwerpen een beetje te doen is qua verkeer rond kwart op 7 's morgens ? Moet naar ossendrecht en twijfel of ik over antwerpen of tilburg/breda ga
Weet iemand of de ring van antwerpen een beetje te doen is qua verkeer rond kwart op 7 's morgens ? Moet naar ossendrecht en twijfel of ik over antwerpen of tilburg/breda ga
Weet iemand of de ring van antwerpen een beetje te doen is qua verkeer rond kwart op 7 's morgens ? Moet naar ossendrecht en twijfel of ik over antwerpen of tilburg/breda ga
Voor het eerst sinds de herstart met trainen, 2 maand geleden, eindelijk eens meer dan 2000 kcal gegeten vandaag.
En hoe: twee keer biefstuk gegeten, eentje van 250 gram, en eentje van 500 gram. Zalig.