MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Heerlijk 25 km gejogd door het bos. (sta ik na afloop me te wassen (aka "mijn hol te soppen") onder de douche van het zwembad, blijkt het een unicoïtus-doucheruimte te zijn... staan er 2 dames te kijken... oops... )

Bench press toernooitje in de gym, resultaat:

3e prijs 1RPM @ 120kg (3e poging met 130 lukte helaas niet..)
2e prijs 0,5x lichaamsgewicht, max reps in 1 min (53 reps)

deadlift gaat echt belachelijk hard, 1rm is denk ik wel 40kg verbeterd tov de zomer

netjes :) had alleen een wat hogere bench verwacht voor jou gewicht

Thnx! Tja max. wat ik ooit heb gedrukt is 135kg, maar met slechte vorm. Stats zijn niet helemaal up to date trouwens, woog vanochtend maar 85,3kg haha. 120kg ging vrij makkelijk dit keer, maar dat was al mijn 2e poging. Dus bij de 3e poging de gok genomen met 130kg, maar die kreeg ik niet helemaal omhoog. Daarna als onofficiele poging nog 125kg gedaan, en die lukte verdorie wel :roflol: Volgende keer dus als startgewicht 120kg :) Maar goed, was in ieder geval weer een leuke ervaring en goed georganiseerd.

Lekkere training gehad... zonnebankje erachter aan..

Net 70.2 kilo op de weegschaal, 12 dagen geleden was t nog 61.4 :roflol:

Inb4 eten, stront, vocht

Nee had me volgepropt.

Helaas resulteerde dit in misselijkheid en waar normaal de badkamer een oase van frisse lucht is die mijn misselijkheid laat verdwijnen kwam ik er te laat achter dat deze serene plek bedorven was door mijn zusje welke naast het dumpen van haar kleding ook nog eens het badkamerraam gesloten had.

Het resultaat was een roodbruine golf aan braaksel die mijn mond uit kwam zetten :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 23:21 ----------

Je bent zwanger, gefeliciteerd.

Dat zou inderdaad ook een verklaring kunnen zijn.

ik denk dat ik vandaag wel de 1800kcal heb aangetikt. chapeau voor mezelf

Terug
Naar boven