XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk omdat de meesten die dat doen handschoentjes dragen en hun botten proberen aan te spannen?

:D

OT: de eleiko powerlift bar die onze gym heeft aangeschaft. Alsmede een set nieuwe schijven waardoor er nu van elk soort genoeg zijn, zodat de bar aesthetics niet meer in gevaar komen.

:D

OT: de eleiko powerlift bar die onze gym heeft aangeschaft. Alsmede een set nieuwe schijven waardoor er nu van elk soort genoeg zijn, zodat de bar aesthetics niet meer in gevaar komen.

Hahaha dat zie je echt enorm veel dat mensen aan elke kant van de stang dezelfde schijven en kleuren willen hebben :P
Ik maak er vaak een potje van waardoor andere mensen geirriteerd naar mijn stang kijken omdat ze niet de kleurencombinaties kunnen maken die ze van plan waren te gaan doen :D

Hahaha dat zie je echt enorm veel dat mensen aan elke kant van de stang dezelfde schijven en kleuren willen hebben :P
Ik maak er vaak een potje van waardoor andere mensen geirriteerd naar mijn stang kijken omdat ze niet de kleurencombinaties kunnen maken die ze van plan waren te gaan doen :D

haha nja het is meer dat ik het fijn vind als er genoeg 25 en 20kg schijven zijn en ik niet bijvoorbeeld 2 x 10 of 15 + 10 hoef te doen

is gewoon omdat alle schijven niet exact evenveel wegen (even dik zijn), wat de balans helemaal kan verstoren, afhankelijk van hoe groot dit verschil is:eyes:

Na,
begin eindelijk van mijn batch GPU's af te komen ,

plus wat oude SSD's :)
kan ik weer wat (rc) anders kopen.......

Terug in de gym na dikke verkoudheid, PR bij 't deadliften :D feelsgoodman

Geraldine Kemper aan de slag als webcamgirl

De 23-jarige presentatrice gaat voor het programma Spuiten en Slikken eenmalig als webcamgirl aan het werk.
De blondinelaat donderdagavond als 'Gerrie' een uur lang haar kunstjes zien voor de webcam van islive.nl. Volgens BNN krijgt Nederland 'een kijkje in haar sexy keuken'.

http://www.telegraaf.nl/prive/21404514/__Geraldine_wordt_webcamgirl__.html

Nice..........

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_m41coijvWm1qk14ceo1_400.gif

116.gif

:roflol:

dat laatste "dat mean.. "

Terug
Naar boven