AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik ook, jammer genoeg is die shit nergens te krijgen in nl

perfitapparel.com

heb ik er 5 van :P

edit: wtf, zie nu dat je ze niet meer in kleine hoeveelheden kan bestellen, guess I was lucky ^^ was echt 12 euro per top kwijt ofzo, dirt cheap :o inc verzending

Gister had ik flink lopen strooien met knoflook kruiden over mijn vlees.
Vanmorgen moest ik voor controle naar de tandarts. Vroeg hij heb je knoflook gegeten want er komt een walm uit je mond het is niet te harden. Dus ik vertelde hem dat ik zowat een half potje knoflook over mijn vlees had gegooit. Vroeg hij met een stalen gezicht of ik dat de volgende keer niet weer wil doen. Waarop ik zei dat ik gewoon knoflook blijf eten en als hij er last van heeft maar een ander beroep had moeten kiezen.

Vanmorgen moest ik voor controle naar de tandarts. Vroeg hij heb je knoflook gegeten want er komt een walm uit je mond het is niet te harden. Dus ik vertelde hem dat ik zowat een half potje knoflook over mijn vlees had gegooit. Vroeg hij met een stalen gezicht of ik dat de volgende keer niet weer wil doen. Waarop ik zei dat ik gewoon knoflook blijf eten en als hij er last van heeft maar een ander beroep had moeten kiezen.
Ik wou dat ik zo alpha kon zijn als jij!

Srs

Ik aanbid jou!!!!

Dat iPad holocaust suggereert als ik yolo typ :roflol:

alpha+redsus.jpg

dalijks squatten, wel verkouden :(

Gekke Killy toch:

Favourite Quotes
Wij zijn geschapen zodat wij hem kunnen aanbidden, vandaar dat wij op ons best functioneren wanneer wij gehoor geven aan onze taak. No pain, no gain.

In mijn omgeving zijn er 3 gym's. Net even opgebeld om de tarieven te kennen.
a) 80(instapkost) + 40/maand (als jaarabbo)
b) 59/maand
c) 55/maand

Er is ook nergens een squatrek. (Enkel in gym A is er een powerrack)
Ik had nooit gedacht dat het zo duur zou zijn.
Heb er één gevonden voor €26,00/maand, op 20 minuten rijden.
Binnenkort eens langsgaan om te kijken wat ze allemaal hebben. Toen ik vroeg of ze een squatrek hebben werd mij verteld dat je ALLE oefeningen kan doen. Maar een squatrek hadden ze nooit van gehoord...

Ze kan mooi zingen. :$

Ga echt stuk hier... Hoe kom je er toch op om zoiets te doen...

Ot: trainen ging lekker!

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 21:06 ----------

Heb er één gevonden voor €26,00/maand, op 20 minuten rijden.
Binnenkort eens langsgaan om te kijken wat ze allemaal hebben. Toen ik vroeg of ze een squatrek hebben werd mij verteld dat je ALLE oefeningen kan doen. Maar een squatrek hadden ze nooit van gehoord...

Ze kan mooi zingen. :$

20 min met auto of op de fiets... Anders kost het je ook nog een behoorlijk wat benzine en kun je uit eindelijk beter naar 1 in de buurt gaan

net complimentje gekregen over mijn fysiek van een fitness chick in de gym :o

Terug
Naar boven