Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ga echt stuk hier... Hoe kom je er toch op om zoiets te doen...

Ot: trainen ging lekker!

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 21:06 ----------

20 min met auto of op de fiets... Anders kost het je ook nog een behoorlijk wat benzine en kun je uit eindelijk beter naar 1 in de buurt gaan
Met de auto. Ik heb het volledig uitgerekend en vergeleken en het komt voordeliger uit om die afstand te doen.

Met de auto. Ik heb het volledig uitgerekend en vergeleken en het komt voordeliger uit om die afstand te doen.

Oké.. Heb ook toevallig wel eens gekeken maar 4 keer in de week heen en weer rijden kon niet uit... En helemaal niet in de huidige tijd qua benzine prijzen

op 2000kcal insanity training,borst/biceps en half uur cardio gedaan. hoezo cut serieus nemen

ja t maakt men dag.

lol wtf dan zit je netto op 1200 kcal ofzo

T moment dat ik me realiseerde dat ik 4000 kcal op had waarvan 1 blikje tonijn en een 1200 kcal shake t enige 'schone' eten was :o

Rest was chocomelk, loempia's, redbull, chips, aardbeien kwark en nog wat troep :roflol:

T moment dat ik me realiseerde dat ik 4000 kcal op had waarvan 1 blikje tonijn en een 1200 kcal shake t enige 'schone' eten was :o

Rest was chocomelk, loempia's, redbull, chips, aardbeien kwark en nog wat troep :roflol:

Maakt niet uit je kuurt toch, suwardi maakte ook dikke gains met zijn mcdonalds voedingsschema.

Hmm dan heb ik me domino's bulk toch verkeerd aangepakt :( ;(

Papiertje bij mn gym dat er nieuwe schijven komen
-40x25
-40x20
-40x15
-40x10
-40x5
-40x2,5
Kweet niet zeker of 1,25 er ook bij stond.

- na 11en trainen zie je de meest hilarische figuren langskomen
- kerel liep ontzetten breed ( imaginary lat syndrom) en zat opgefokt tegn anderen te "praten"
- lui die spontaan gaan flexen voor de spiegel ( 2 buffe lui, 1 dikkerd).
- random bicep/ab flexing door ectos :roflol:
- curls int squatrek (17,5kg per kant dus het is acceptabel) maar de techniek :roflol:

En ja het verbaasde mij ook dat er iets van 10 man aan het trainen waren.

edit ik kan niet tellen

Papiertje bij mn gym dat er nieuwe schijven komen
-40x25
-40x20
-40x15
-40x10
-40x5
-40x2,5
Kweet niet zeker of 1,25 er ook bij stond.

- na 11en trainen zie je de meest hilarische figuren langskomen
- kerel liep ontzetten breed ( imaginary lat syndrom) en zat opgefokt tegn anderen te "praten"
- lui die spontaan gaan flexen voor de spiegel ( 2 buffe lui, 1 dikkerd).
- random bicep/ab flexing door ectos :roflol:
- curls int squatrek (17,5kg per kant dus het is acceptabel) maar de techniek :roflol:

En ja het verbaasde mij ook dat er iets van 10 man aan het trainen waren.

wat is er mis met flexen voor de spiegel ?

wat is er mis met flexen voor de spiegel ?

Niks als je wat hebt om te flexxen, die 3 die ik eerst bedoelde deden overigens hun shirt er voor uit, gingook meer om het dikkerdje die het ook even moest doen toen die andere 2 weg waren ;)

snap eingelijk nie wrm mensen haten als iemand flexed in gym, zelf doe ik het ook en als iemand anders het doeit boeit me geen reet.

jelly fukkers

• Like
Waarderingen: Vonk
Gisteren 500gram gebakken kibbelingen gratis. Had net dus lekker kibbelingen als ontbijt :D

Terug
Naar boven