MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bovenste blokjes komen rustig door :D
Al zal dat vanavond wel weg zijn :P

En als ik straks op het punt ben dat ik weer cardio aan mn dieet kan toevoegen, dan kan dat onder werktijd. Ook wel lekker :D

Gisteren avond voelde ik me wat ziek , deze ochtend al veel beter.
Vandaag verder laten werken aan men tattoo :)

Voor de rest de dag die me rest , zal ik samen genieten met men vrouw :)

Pagina 2497 en 2498 van dit topic :roflol:

Vandaag trainen met sanca! (in be4 straks posten in wat heeft je dag verpest topic..)

En als ik straks op het punt ben dat ik weer cardio aan mn dieet kan toevoegen, dan kan dat onder werktijd. Ook wel lekker :D

Altijd leuk als het harde werken wordt beloond.

Ja rot is dat, als ik net mn bed uitkom is mn shape gruwelijk, en s'avonds kan ik maar beter snel langs de spiegel lopen :( Vocht is a b*ch!!

Lekker weertje.

Plus enkel een lichte koppijn voor de zaterdag (Elke zaterdag, enkel op zaterdag, dikke koppijn)

Laatst bewerkt:
Nieuwe pet besteld zodat ik er iets meer fasionable uit zie tijdens het trainen

fx7ck0.jpg

* mijn belastingaangifte (oh yeah)
* food prep day
* mijn collectie zalm, makreel, garnalen....zojuist gehaald

Your welcome !

Kost overigens maar een kwartiertje als er niets spannends aan de hand is geweest dat jaar. (huis gekocht, verbouwing ofzo). Ingevuld, checken, versturen.

Aftrekposten zijn er voor de normale mensen toch al bijna niet meer (tweeverdieners met modaal inkomen, dus overal hilarisch hoge drempels).

Geef je DigId anders even, fix ik het ff :D

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 14:24 ----------

O ja: voor 1 april is sneller nieuws = sneller geld terug

Heb eigen onderneming :o Heb gelukkig ook 'n accountant, dus is voornamelijk 'n kwestie van al m'n shit naar hun uploaden.

Heb eigen onderneming :o Heb gelukkig ook 'n accountant, dus is voornamelijk 'n kwestie van al m'n shit naar hun uploaden.

Oei, dan zou ik er ook niet zelf aan beginnen inderdaad. Teveel andachtspunten.

Ik heb overigens wel voor het 10e jaar op rij mijn vrouw als aftrekpost opgegeven, krijg niets terug, ze trekt niet af was hun reactie..........

Oei, dan zou ik er ook niet zelf aan beginnen inderdaad. Teveel andachtspunten.

Ik heb overigens wel voor het 10e jaar op rij mijn vrouw als aftrekpost opgegeven, krijg niets terug, ze trekt niet af was hun reactie..........
Jouw vrouw leest zeker niet mee hier he?

Terug
Naar boven