XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat ik een dikke bouwvakkert betrapt heb op diefstal van de baas vandaag. Hele bouwterrein tegenover mijn huis leeg op zaterdag en om 14:30 komt ie aankarren, alle koperen buizen in zn autotje laden en gaat er weer vandoor. LOL Heb hem als een echte nazi gerapporteerd via een mail naar het info adres van het bedrijf. :penis:

Strong Neck posture

Niet dat alleen, ik heb genoeg fysiologische/mensendieck kennis om te zien dat heel zijn houding niet klopt. Hij kantelt zijn bekken niet genoeg, waardoor zijn kont omhoog staat, wat uiteindelijk weer voor een té holle onderrug zorgt, en een te bolle boven rug. Aangezien het feit dat je ruggengraat vanuit je bekken tot je schedel verboden is, zorgt het voor een ''kettingreactie'', waarbij zijn nek daardoor ook uiteindelijk scheef door staat. Mijn advies naar hem is dus: Bezoek een oefentherapeut.

Dat ik een badass ben

4A7E9C94-1071-4815-A345-F51E0ECFD4A8-7867-00000506DC6D3521_zps108370d6.jpg

tumblr_mgkj03220d1rwcc6bo1_400.gif

buffer dan 23.2% van DBB:cool:

Niet dat alleen, ik heb genoeg fysiologische/mensendieck kennis om te zien dat heel zijn houding niet klopt. Hij kantelt zijn bekken niet genoeg, waardoor zijn kont omhoog staat, wat uiteindelijk weer voor een té holle onderrug zorgt, en een te bolle boven rug. Aangezien het feit dat je ruggengraat vanuit je bekken tot je schedel verboden is, zorgt het voor een ''kettingreactie'', waarbij zijn nek daardoor ook uiteindelijk scheef door staat. Mijn advies naar hem is dus: Bezoek een oefentherapeut.

Is een oude foto lol, reden dat ik er zo verkrampt bij stond is dat ik de timer vrij hoog had gezet en toen dik verkrampt er bij stond :o

Maar houding in t algemeen is al verbeterd hoor :roflol:.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sanca = baas =D

@xyx; hoe kan je dan op deze pic je enkelband al aanhebben? (vroeg je daarjuist, waar is je enkelband. had je reactie dan niet moeten zijn: die had ik hier nog niet ipv om mn enkel :o )

sanca = baas =D

@xyx; hoe kan je dan op deze pic je enkelband al aanhebben? (vroeg je daarjuist, waar is je enkelband. had je reactie dan niet moeten zijn: die had ik hier nog niet ipv om mn enkel :o )

Dan had je moeten vragen waar was je enkelband? I think

Hij is nu ieder geval om mijn enkel :p

Niet dat je hem op die foto zou zien als ik hem om had, t is gewoon een horloge formaat ding

dat postuur en dan die dumbbelltjes.......zou familie van sniperx kunnen zijn

sanca = baas =D

Yolo

Jasper, ik vind wel dat je er even het apple teken moet op plakken! Anders hoor je er niet meer bij :eek:

I don't always quote my own posts

Terug
Naar boven