mark1986
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik rond 9u weer een half jaar verlost ben van de tandarts![]()
dat m'n baas me gisteren opbelde, met de vraag of ik niet eerder vast kon komen werken. wel toegestemd.
Had normaal eerst 1,5 maand vakantie in de ''grote vakantie''.
dit maakt m'n week eigenlijk wel, van school af en meteen vast contract. Nice.![]()

Ik een jaar geleden ook niet, maar hier (andere filiaal, waar ik sinds dit jaar werk..), heb ik veel chille collega's wat heel veel goed maakt.
en het werk waar ik voor gestudeerd heb.
Als ik daarnaast kijk, hoeveel jongens er nog moeten solliciteren na hun opleiding..![]()
Het is toch fijn als je je diploma haald... ook voor later.. ze willen tegenwoordig allemaal papiertjes zien..

opleiding maak ik eerst af, hiervoor heb ik ook m'n diploma nodig![]()

Het is toch fijn als je je diploma haald... ook voor later.. ze willen tegenwoordig allemaal papiertjes zien..

Ik een jaar geleden ook niet, maar hier (andere filiaal, waar ik sinds dit jaar werk..), heb ik veel chille collega's wat heel veel goed maakt.
en het werk waar ik voor gestudeerd heb.
Als ik daarnaast kijk, hoeveel jongens er nog moeten solliciteren na hun opleiding..![]()
wat een clip zeg 

heeft hij klompen lood aan zijn armen gehad ofzo
zal hem een bammetje pindakaas sturen
haha die reactie onder de video ook: ''dedo a arriba a quien crea que es el hijo perdido de slenderman''![]()

Die grieten zijn zelf buffer dan hem??Denk gevalletje van ouders uit de zelfde familie, verhouding torso/benen klopt ook voor geen meter