MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

dat m'n baas me gisteren opbelde, met de vraag of ik niet eerder vast kon komen werken. wel toegestemd.
Had normaal eerst 1,5 maand vakantie in de ''grote vakantie''.

dit maakt m'n week eigenlijk wel, van school af en meteen vast contract. Nice. :)

dat m'n baas me gisteren opbelde, met de vraag of ik niet eerder vast kon komen werken. wel toegestemd.
Had normaal eerst 1,5 maand vakantie in de ''grote vakantie''.

dit maakt m'n week eigenlijk wel, van school af en meteen vast contract. Nice. :)

Zou daar niet aan willen denken imo...

Zou daar niet aan willen denken imo...

Ik een jaar geleden ook niet, maar hier (andere filiaal, waar ik sinds dit jaar werk..), heb ik veel chille collega's wat heel veel goed maakt.
en het werk waar ik voor gestudeerd heb.

Als ik daarnaast kijk, hoeveel jongens er nog moeten solliciteren na hun opleiding.. :rolleyes:

Ik een jaar geleden ook niet, maar hier (andere filiaal, waar ik sinds dit jaar werk..), heb ik veel chille collega's wat heel veel goed maakt.

Als ik daarnaast kijk, hoeveel jongens er nog moeten solliciteren na hun opleiding.. :rolleyes:

Het is toch fijn als je je diploma haald... ook voor later.. ze willen tegenwoordig allemaal papiertjes zien..

Het is toch fijn als je je diploma haald... ook voor later.. ze willen tegenwoordig allemaal papiertjes zien..

De ironie:p

Ik ben 21 en blij dat ik nog een aantal jaartjes moet studeren. Van nu tot mijn 67e als loonslaaf... Bah, niks voor mij. Nog ongeveer minstens 3 jaar studeren, jaartje reizen en dan maar eens gaan kijken voor werk. Ik zou alleen per direct gaan werken als ik een goed business plan zou bedenken waarin veel potentie zit.

Jeej tandarts weer overleefd :D

haha die reactie onder de video ook: ''dedo a arriba a quien crea que es el hijo perdido de slenderman'' :roflol:

Slonderman bestaat dus echt

Al die B&F groupies/spamsletten, erg vermakelijk hun reacties :D

Terug
Naar boven