XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik wil trouwens niet B&F hier afkraken want ben een (vaak)kopende klant van ze, maar vind de asslickers zoals Jesse/Stefanovich/HarryHercules gewoon irritant.

OT: M'n pa jarig dus stuk taart eten.
Gefeliciteerd met je paps, feliciteer hem ook namens alle DBB'ers!

Het werkt voor mensen die niet nadenken, zelf nog niets weten en alles geloven wat ze zeggen. Zodra je je wat meer verdiept in alles en meer te weten komt komen de vragen vanzelf wel hoe legit alles is

Hoeveel mensen denken er serieus na over hun supps? Hier op DBB misschien een behoorlijk aantal, maar de mensen op DBB zijn over het algemeen wat meer bezig met hun hobby.

Ging rond 12:00 even in bed liggen, werd ik om 14:45 wakker :o

http://www.youtube.com/watch?v=qUDPctqlfQ0

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 15:28 ----------

Ik wil trouwens niet B&F hier afkraken want ben een (vaak)kopende klant van ze, maar vind de asslickers zoals Jesse/Stefanovich/HarryHercules gewoon irritant.

OT: M'n pa jarig dus stuk taart eten.

Jesse valt wel mee de laatste tijd eigenlijk, die andere 2 zijn wel irritant

edit, laat maar,laatste pagina in b&f topic is gewoon een slowchat tussen die 3 :roflol:

Laatst bewerkt:

De datum staat nog niet vast want ik wil een aantal shoots daar doen (en in de zelfde periode wil een kunstenaar een beeld van mijn torso maken.....ow ja en eentje alleen van de zijkant van mijn benen en billen.....:D) . Maar deze is van een fotograaf wil iets met een hoog glamour gehalte en niet zo zeer poses enzo. Uiteraard is dat leuk om te doen maar thinking out of the box vind ik nog leuker.

Vind het super gaaf alleen dat vliegen naar de USA pfffff alsof het niet gewoon hier in NL kan:mad: LOL

Jesse valt wel mee de laatste tijd eigenlijk, die andere 2 zijn wel irritant

edit, laat maar,laatste pagina in b&f topic is gewoon een slowchat tussen die 3 :roflol:

Haha mooie edit, had hem hierboven al eens gezet de link naar de B&F pagina waar je het kon zien.

Haha mooie edit, had hem hierboven al eens gezet de link naar de B&F pagina waar je het kon zien.

ach maakt me verder niet uit eigenlijk, heb paar weken terug met jesse2010 getraind, aardige en sympathieke kerel, lijkt me opzich wel logisch dat je wat b&f dingen post als je door hun gesponserd wordt.

ach maakt me verder niet uit eigenlijk, heb paar weken terug met jesse2010 getraind, aardige en sympathieke kerel, lijkt me opzich wel logisch dat je wat b&f dingen post als je door hun gesponserd wordt.

Worden hun alle drie door B&F gesponsord? Dan is het nog enig sinds begrijpelijk.

Worden hun alle drie door B&F gesponsord? Dan is het nog enig sinds begrijpelijk.

Die andere 2 niet denk ik

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 15:56 ----------

Btw, is hier nog animo om 3 april na Shawn Rhoden in Rotterdam nog een kleine dbb meet te houden en ergens te gaan eten?

5x5x120 squat :)

Van die beschrijvingen van B&F word ik echt niet goed
"Dit is echt het ALLERBESTE product voor keiharde spiermassa!"
Zulke beweringen staan bij elk product :rolleyes:

Idd beetje irritante manier van marketing voeren, doet me erg Amerikaans aan. Moet toch ook wel eerlijk toegeven dat B&F leuke spulletjes voor een nette prijs heeft.

Zou je niet eens stoppen met eten, straks kan je niet meer door de deur heen.
Dat is m'n doel ook tietloze trut! Maar bedankt voor het compliment. <3

Zon.

Heb m'n bloedtesten binnen

Test zit op 5.0 ng/mL (referentie 2.5-8.4)
Vrij test zit op 124 pg/mL (referentie 57.0-178.0)

Lijkt me goed te zijn :D

Feedback's zelfgemaakte mini tompoesjes.:meal:

Terug
Naar boven