AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Doet me denken aan de loodgieter die hier vorige week was.. Wou zelf dat hij snel zijn ding deed zodat ik naar de gym kon, maar nee hoor. Hij dacht dat het leuk was om eerst een half uur met mij over BB te praten, voordat hij zijn klus van hooguit 5min deed. Wat een broscience kwam eruit, van rauwe eieren eten (omdat arnold het deed) tot whey dat niet gezond is, omdat er cholesterol inzit...:rolleyes:
Verder wel aardige kerel hoor, maar potverdomme zeg.
Een loodgieter ,tja...

voor de grap mijn haar op zij-achterkand hoofd weggeschoren.. moet eigenlijk nog ff met een scheermesje eroverheen :D DAT FEEL

tom boonen is al uit de koers

Bovenverdieping van top tot teen schoongemaakt... Nu kapot.. Maar een heerlijk gevoel weer dat alles lekker fris is!

En nu gaat het kampioensfeest in het zuiden zijn, aangezien PSV nog van 020 gaat winnen.

Mad?

PSV werd helemaal zoek gespeeld in de Arena. PSV gaat dus echt niet thuis winnen van Ajax. Positiespel van PSV is bagger. PSV wordt ziek gespeeld.

Wij zijn Ajax wijn zijn de beste !!!!

On topic. Ronde van Vlaanderen en Ajax. Lekker heel de dag bank hangen.

Yellow Claw was HARD! :D

psv werd helemaal zoek gespeeld in de arena. Psv gaat dus echt niet thuis winnen van ajax. Positiespel van psv is bagger. Psv wordt ziek gespeeld.

Wij zijn ajax wijn zijn de beste !!!!

On topic. Ronde van vlaanderen en ajax. Lekker heel de dag bank hangen.

+1

PsF LOL........

ah dan heeftie een tour gemaakt in 1 avond

Terug
Naar boven