XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Herkenbaar hoor. Hier dus bijna afgestudeerd in de informatica en sommigen nemen echt geen reet van me aan en lullen dan aantoonbaar uit hun nek. Idem dito wat veel aspecten van fysiologie betreft. Ach, their loss toch?
Precies hetzelfde hier, besteed er ook geen aandacht meer aan. Toch niet te helpen meer.
Zoals een bekend lid hier altijd zegt; het gaat er niet om dat je 150kg bencht, maar dat je eruit ziet alsof je 150kg bencht.

Ik ben groter hè ;)

nee, maar ik wel

---------- Post toegevoegd 30 March 2013 om 22:01 ----------

Ik zit op een verjaardag nu.

5 min na binnenkomst heb ik een stukje taart. Mijn oma zegt tegen mijn tante dat ik een flink stuk heb, mijn tante zegt dat ik dat wel kan hebben. Vervolgens reageert mijn oma met "nou, hij is anders al flinkt stevig".

10 min later krijgt mijn neef weer de opmerking dat hij flink gespierd is. Hij is 10 cm langer en 2 kilo lichter dan ik en sport sporadisch. Tegen mij wordt alleen gezegd dat ik bol ben ondanks dat we zelfde vetpercentage hebben haha.

20 min later hoor ik paar tantes en nicht praten over een neef van mij over zijn afvalprogressie. Ik wilde het niet eens volgen, erger dan broscience. Daarnaast gaat het over laptops kopen en hoe dat nou zit.

Gewoon weer een typische verjaardag :o

family, got to love it :D

Vakantie is geboekt!

en kreeg toch een flink aantal complimenten op de verjaardag waar ik was dat ik er weer beter uitzie! :)
ik zie het niet zo maar ja.. een ander zal het misschien beter zien.

Vakantie is geboekt!

en kreeg toch een flink aantal complimenten op de verjaardag waar ik was dat ik er weer beter uitzie! :)
ik zie het niet zo maar ja.. een ander zal het misschien beter zien.

Lekker waar gaat de reis heen?

Altijd goed te horen! Motiveert je weer.

Lekker waar gaat de reis heen?

Altijd goed te horen! Motiveert je weer.
Nou we zouden naar Cyprus gaan. Maar dat hebben we maar even uitgesteld. we gaan nu een rondreis door IJsland doen! heel wat anders.. maar het is wel heel mooi! :)

Ja het motiveert zeker! :)

Een echtpaar dat ik heb ontmoet op vakantie heeft een weekje bij me gelogeerd, elke x 's avonds uit eten enzo en zij voor me betalen terwijl ik ook wel eens wilde betalen.. maar nee, ze logeerde al bij mij dus ze wilde me op die manier terug 'betalen'. Gaan ze nu weer terug en krijg ik nog eens 150 euro wat ik aan moet nemen omdat ik zo gastvrij ben geweest 8O

Een echtpaar dat ik heb ontmoet op vakantie heeft een weekje bij me gelogeerd, elke x 's avonds uit eten enzo en zij voor me betalen terwijl ik ook wel eens wilde betalen.. maar nee, ze logeerde al bij mij dus ze wilde me op die manier terug 'betalen'. Gaan ze nu weer terug en krijg ik nog eens 150 euro wat ik aan moet nemen omdat ik zo gastvrij ben geweest 8O

Je lijkt me geen onaardige vent.

Vijnoort..

nee, maar ik wel

---------- Post toegevoegd 30 March 2013 om 22:01 ----------

family, got to love it :D
Je moet eens weten hoe mensen helemaal niks afweten van afvallen, hier op stage wilt iemand srs zon naaldentherapie doen krijgt ze kleine naalden vlakbij der oor en dat moet haar lichaam stimuleren om af te vallen. WTF en kost nog 100 nog wat euro. En ik zeg gwn dat ze af valt als ze normaal eet en sport zegt ze ik gebruik tenminste geen drugs :roflol: wtf?

Doet me denken aan de loodgieter die hier vorige week was.. Wou zelf dat hij snel zijn ding deed zodat ik naar de gym kon, maar nee hoor. Hij dacht dat het leuk was om eerst een half uur met mij over BB te praten, voordat hij zijn klus van hooguit 5min deed. Wat een broscience kwam eruit, van rauwe eieren eten (omdat arnold het deed) tot whey dat niet gezond is, omdat er cholesterol inzit...:rolleyes:
Verder wel aardige kerel hoor, maar potverdomme zeg.

Doet me denken aan de loodgieter die hier vorige week was.. Wou zelf dat hij snel zijn ding deed zodat ik naar de gym kon, maar nee hoor. Hij dacht dat het leuk was om eerst een half uur met mij over BB te praten, voordat hij zijn klus van hooguit 5min deed. Wat een broscience kwam eruit, van rauwe eieren eten (omdat arnold het deed) tot whey dat niet gezond is, omdat er cholesterol inzit...:rolleyes:
Hoe begon die over bb dan?
Zag die je gear :trollface:

Bij ons loopt er serieus ook zo'n klaplong die rond zit te bazuinen dat je rauwe eieren moet eten. Lach me wel kapot om die man, als er niemand in de buurt is hoor je hem niet, maar zodra er wel mensen (vooral jonge jongens) bij staan lijkt het net een stoomtrein met astmatische bronchitis.

Terug
Naar boven