- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zelf jarenlang gevoetbald, blijft leuk en we zijn natuurlijk ook een voetbal land....
Maar om constant naar de t.v. te kijken, altijd alles maar te volgen, en de gehele dag over voetbal praten.. is toch gruwelijk saai.
Ik kijk dus eigenlijk alleen de EK's en WK's. Puur voor de gezelligheid.
Eigenlijk vind ik voetbal gewoon een nichtensport.
Heb zelf jarenlang gevoetbald, blijft leuk en we zijn natuurlijk ook een voetbal land....
Maar om constant naar de t.v. te kijken, altijd alles maar te volgen, en de gehele dag over voetbal praten.. is toch gruwelijk saai.
Ik kijk dus eigenlijk alleen de EK's en WK's. Puur voor de gezelligheid.
Eigenlijk vind ik voetbal gewoon een nichtensport.
Zijn PL/strongman niet de sporten voor mensen die eigenlijk bb wilden worden maar te ver door zijn gegaan met hun bulk?
Zie maar eens goed sterk te worden.
En bij strongman vooral heel te blijven. En ik denk dat de meeste strongman in topklasse meer VVM hebben dan menig bber
Kijk bijv een vitautas lalas (check fb) was bber en toen strongman. Hij is met zn 1.78 wel klein maar neem aan dat bij zijn toegenomen massa richting de 150 ook zeker een hoop extra spier zit.
Tjah... wat voegt een laag vetpercentage toe voor een pler?Zijn PL/strongman niet de sporten voor mensen die eigenlijk bb wilden worden maar te ver door zijn gegaan met hun bulk?

Tjah... wat voegt een laag vetpercentage toe voor een pler?
Speciale aanbieding bij mijn c1000
2 pakken bambix voor 1 euro
Sorry boys, de rijstebloem vanille is nu op
Huisje schoongemaakt en nu maar leren voor tentamens.
---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 11:17 ----------
Dat is cheap! Hier hebben ze de c1000 een paar maanden geleden omgebouwd naar jumbo.