MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

10 x 260 deadlift

reverse band

Heb zelf jarenlang gevoetbald, blijft leuk en we zijn natuurlijk ook een voetbal land....
Maar om constant naar de t.v. te kijken, altijd alles maar te volgen, en de gehele dag over voetbal praten.. is toch gruwelijk saai.

Ik kijk dus eigenlijk alleen de EK's en WK's. Puur voor de gezelligheid.
Eigenlijk vind ik voetbal gewoon een nichtensport.

Heb zelf jarenlang gevoetbald, blijft leuk en we zijn natuurlijk ook een voetbal land....
Maar om constant naar de t.v. te kijken, altijd alles maar te volgen, en de gehele dag over voetbal praten.. is toch gruwelijk saai.

+1 :thumbs:

Is het ook.

Net als bb
Alfa's doen PL of strongman

:trollface:

Zijn PL/strongman niet de sporten voor mensen die eigenlijk bb wilden worden maar te ver door zijn gegaan met hun bulk?

Zie maar eens goed sterk te worden.

En bij strongman vooral heel te blijven. En ik denk dat de meeste strongman in topklasse meer VVM hebben dan menig bber

Kijk bijv een vitautas lalas (check fb) was bber en toen strongman. Hij is met zn 1.78 wel klein maar neem aan dat bij zijn toegenomen massa richting de 150 ook zeker een hoop extra spier zit.

Zie maar eens goed sterk te worden.

En bij strongman vooral heel te blijven. En ik denk dat de meeste strongman in topklasse meer VVM hebben dan menig bber

Kijk bijv een vitautas lalas (check fb) was bber en toen strongman. Hij is met zn 1.78 wel klein maar neem aan dat bij zijn toegenomen massa richting de 150 ook zeker een hoop extra spier zit.

Of Mariusz Pudzianowski.

mariusz-pudzianowski.jpg

Ik vind dat Konstantin Konstantinovs wel een bazenfysiek heeft, helemaal voor een top PL'er..

tumblr_lzrm301hcV1rpe32oo1_500.jpg

Shock80.jpg

snap die haat richting pl ook nooit, als je logsecties vergelijkt gaat het er daar een stuk verstandiger aan toe

jongens.. het was maar een geintje :rolleyes:

deze aankomende hittegolf,maakt mijn dag behoorlijk goed :).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice, eindelijk.

Speciale aanbieding bij mijn c1000
2 pakken bambix voor 1 euro:)
Sorry boys, de rijstebloem vanille is nu op :D

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 08:48 ----------

Tjah... wat voegt een laag vetpercentage toe voor een pler?

Betere conditie, beter herstel, geen buik die in de weg zit.
Kan je gewichtsklasse lichter doen.

Huisje schoongemaakt en nu maar leren voor tentamens.

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 11:17 ----------

Speciale aanbieding bij mijn c1000
2 pakken bambix voor 1 euro:)
Sorry boys, de rijstebloem vanille is nu op :D

Dat is cheap! Hier hebben ze de c1000 een paar maanden geleden omgebouwd naar jumbo.

Huisje schoongemaakt en nu maar leren voor tentamens.

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 11:17 ----------

Dat is cheap! Hier hebben ze de c1000 een paar maanden geleden omgebouwd naar jumbo.

Dat was een Super de Boer feedback :o

De gym uit lopen en de lente zon in je gezicht voelen.

Terug
Naar boven