MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Na 24 dagen clean challenge precies -2.4kg er af EN sterker geworden (recomp/cut). Good stuff. :cool:

Op het moment aanwezig in Limburg voor de open kampioenschappen. Benieuwd wat er op het podium staat zo.

Zon en wind maar wel 6 graden!!!! Gisteren was het maar 3 graden. Dus het gaat vooruit!
Kan ik me vast voorbereiden op mijn vakantie. Daar is het ook 6 -10 graden met zon en wind... Niet warm maar wel super mooi daar! IJsland! Cyprus ging niet door.. dan maar heel wat anders! :D geboekt en over een kleine 8 weken gaan we!

Intermittent fasting:
Onderhoud 2900
Trainingsdagen 3300 kcal
Rustdagen 2100, maar in praktijk 1900 door -200kcal van cardio.
Zondag: NO-CARB. niet meer dan 1200 kcal. (tussen zaterdag en zondag 24 uur vast)

Heb geprobeerd zo groot mogelijke kcal tekorten te creeeren zonder dat mijn kracht er onder lijdt. Ik boek nog steeds elke week PRs.

Ik vast elke dag 16 uur en van zaterdag-zondag 24 uur. Lichte cardio alleen op rustdagen.

Macro:
Eiwit: 180g (200g op zondag)
Vetten: 60-70g op trainingsdagen. Het dubbele op rustdagen.
Carbs: rest (<30g op zondag)

Training: 3x in de week compounds.
Cardio: licht op rustdagen.

Na een tijd experimenteren met kcal inname en macro's, moet ik zeggen dat dit perfect werkt voor mij.

Laatst bewerkt:
Pfoe, lijkt me wel zwaar om zo gigantisch te droppen in calorieen elke zoveel dagen.

Nah, door dexaprine eigenlijk nooit honger. :cool: Maar dat maakt de refeeds zo ongelooflijk leuk he!

Bah troep haha. Mijn lichaam wilt dat ik het absoluut niet gebruik ;')
Heb hier dus een hele pot voor niks staan. Miss dat ik over een paar weken maar eens een half pilletje ga gebruiken.

Bah troep haha. Mijn lichaam wilt dat ik het absoluut niet gebruik ;')
Heb hier dus een hele pot voor niks staan. Miss dat ik over een paar weken maar eens een half pilletje ga gebruiken.

Heb ik gelezen ja :S Jammer dat je er zo slecht op reageert, maar dat is voor iedereen anders idd. Zo ken ik een maat (groooote, buffe gast), die na 1 Stacker2 pil (ephedra extract) afgevoerd moest worden naar het ziekenhuis en ik gewoon 4 per dag kon innemen en me prima voelde. Nu neem ik bij het opstaan 1 dexa, later op de middag 250mg caffeine en evt. 1 schepje noxipro. Lekker knallen dus :P

Deadlift pr aangescherpt naar 175kg :)

tbeest gebanned. Fatal strike.

De bans gaan hier vlot, uitverkoop mss

9,8 en 9,3 voor tentamens gehaald, eindelijk geen last van knie na deadlift van gisteren.

Terug
Naar boven