- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Afhankelijk van de prijs ben ik hier ook nog naar op zoek, waar ga je ze halen/bestellen?
fitness seller
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afhankelijk van de prijs ben ik hier ook nog naar op zoek, waar ga je ze halen/bestellen?
Net een 82 jarig dametje even heel blij gemaakt met een bloemetje voor haar verjaardag morgen.![]()
O.o ? explainMn (inshallah) aanstaande vrouw komt binnenkort naar Nederland whoehoee
Mn (inshallah) aanstaande vrouw komt binnenkort naar Nederland whoehoee
Aanstaande huwelijkspartner geboren in een land anders dan Nederland die hier heen komt, what else could it mean? :|
Zijn juist de beste, die kunnen doorgaans nog een beetje koken. Maar het is niet echt een importbruid, bedoeling is dat ik daarheen vertrek (over een jaar). Dubbel-win

Zijn juist de beste, die kunnen doorgaans nog een beetje koken. Maar het is niet echt een importbruid, bedoeling is dat ik daarheen vertrek (over een jaar). Dubbel-win

Mn (inshallah) aanstaande vrouw komt binnenkort naar Nederland whoehoee
Insha'Allah...Zijn juist de beste, die kunnen doorgaans nog een beetje koken. Maar het is niet echt een importbruid, bedoeling is dat ik daarheen vertrek (over een jaar). Dubbel-win