Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


  • Met liefde :D
    K*t overheid, overmatig veel regels, triest volk en de mentaliteit die ze erop na houden. Enige positieve aan dit land is het sociale vangnet dat helaas misbruikt wordt, de fietspaden, landschap en wonderbaarlijk positieve houding tegenover touristen (wonderbaarlijk omdat ze het tegenovergestelde zijn jegens anders gekleurde medebewoners die niet van boerenkool met rookworst houden)
     
    en sterk

    en uit de puberteit

    en gewaardeerd

    en ....
    Hij zal eens langs moeten komen @ SMTK kan hij toch dat sterk zijn al leren
     
    ik wou zeggen en maagd, maar ik vergat dat hij maandje bij de dikke negers heeft gedouched.
     
    Hij zal eens langs moeten komen @ SMTK kan hij toch dat sterk zijn al leren

    Waarschijnlijk zou ik al kapot zijn als ik sanca zijn gewichten zou laden voor 1 trainingssessie :roflol:

    ---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 23:20 ----------

    klopt niet, hij heeft een bish verkracht:trollface:

    Nee hoor

    anders had ik gelijk een soa kwartet gescoord kijkend naar t soort wijf dat zij is. Overigens zou ze verkracht zijn door een buitenlander op de achterbank van mijn auto. Sporen onderzoek was volgens de politie niet nodig, apart maar goed :roflol:
     
    Waarschijnlijk zou ik al kapot zijn als ik sanca zijn gewichten zou laden voor 1 trainingssessie :roflol:
    Lol gek, je moet ook niet met sanca z'n gewichten trainen. Doe ik ook niet...die kerel is al 16 jaar bezig
     
    Lol gek, je moet ook niet met sanca z'n gewichten trainen. Doe ik ook niet...die kerel is al 16 jaar bezig

    Gewichten laden :p

    Schijfjes slepen en aan de barbell hangen
     
    Nee hoor

    anders had ik gelijk een soa kwartet gescoord kijkend naar t soort wijf dat zij is. Overigens zou ze verkracht zijn door een buitenlander op de achterbank van mijn auto. Sporen onderzoek was volgens de politie niet nodig, apart maar goed :roflol:

    je altijd zo verdedigen doet je schuldig lijken:trollface:
     
    je altijd zo verdedigen doet je schuldig lijken:trollface:

    Nee t is meer dat ik nog steeds niet snap waarom de politie weigert om bepaalde dingen te doen die volgens mij vanzelfsprekend zijn in zulke zaken :o
     
    Precies 1 kilo er bij :cool:

    4000 gemiddeld per dag eten werkt wel dus

    Inb4 powerlifterfysiek
    :roflol: heb nog geen powerlifters gezien met jouw 'fysiek'

    ---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 23:25 ----------

    Nee t is meer dat ik nog steeds niet snap waarom de politie weigert om bepaalde dingen te doen die volgens mij vanzelfsprekend zijn in zulke zaken :o
    Je pa heeft ze omgekocht dompie
     
    Back
    Naar boven