AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nice goin !

Zoiets ook eens gedaan toe ik in een restaurant zag dat de vrouw door haar man agressief benadert werd, die kerel staat op en loopt naar haar toe, ik was eerder !

Gaan mijn nekharen overeind staan van zoiets.

zelfs als het Bryce zou zijn

bij zoiets hebben er 2 schuld. de kerel is een eikel dat ie haar slaat, en dat wijf is een kansloos geval omdat ze haar grenzen niet aangeeft.

Keihard getrained. Helemaal naar de klote.
Heerlijk, lang niet zo kapot geweest na het trainen.

als persoon 1 geen grenzen aan geeft, hoe moet persoon 2 dan weten wat de grenzen van persoon 1 zijn?

Lijkt me toch dat het algemeen bekend is dat mensen niet graag geslagen willen worden. :roflol:

Zou wat zijn als je iemand op straat neerslaat en dan aankomt dat hij niet zei dat hij t niet wilde

Lijkt me toch dat het algemeen bekend is dat mensen niet graag geslagen willen worden. :roflol:

Zou wat zijn als je iemand op straat neerslaat en dan aankomt dat hij niet zei dat hij t niet wilde

dit ging niet over zinloos geweld maar over je partner in elkander beuken.

nogmaals die hoek in het openbaar zal vast niet de eerste zijn geweest. beter had ze er eerder wat van gezegd of haar spulletjes gepakt (of die van hem gepakt en buiten gezet) als ze er niet van gediend was.

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 21:03 ----------

Ik wil trouwens helemaal niet beweren dat dat normaal is ofzo, ik probeer alleen te beweren dat er altijd 2 schuld hebben.

December '12 / Januari '13 -> April '13

xeJP99t.jpg

Maakt zeker mijn dag wel goed.
Goed op weg, net zo hard doorgaan.

Zozo kilo's haar al kwijt zie ik

Nu nog het laatste beetje

:trollface:

beetje bruiner geworden, nee srs zet er even bij waar t om gaat want heb eerlijk gezegd geen idee.

OT: net eindelijk weer goede training kunnen zetten, nog niet 100% tevreden maar stukken beter dan vorige week :)

deadlift weer in pr zone :D

Verpest m'n momentje van blijdschap maar mensen, ik ga alweer verder afvallen.
Over 10 kilo probeer ik het wel nog een keer.

Terug
Naar boven