bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
inbe4 ''ik kwam ze opnieuw tegen, en nu heb ik een mes tussen mn ribben''

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice goin !
Zoiets ook eens gedaan toe ik in een restaurant zag dat de vrouw door haar man agressief benadert werd, die kerel staat op en loopt naar haar toe, ik was eerder !
Gaan mijn nekharen overeind staan van zoiets.
zelfs als het Bryce zou zijn
inbe4 ''ik kwam ze opnieuw tegen, en nu heb ik een mes tussen mn ribben''![]()
hahahbij zoiets hebben er 2 schuld. de kerel is een eikel dat ie haar slaat, en dat wijf is een kansloos geval omdat ze haar grenzen niet aangeeft.
100% correct, maar je weet zelf ook goed wat ik bedoelals persoon 1 geen grenzen aan geeft, hoe moet persoon 2 dan weten wat de grenzen van persoon 1 zijn?

als persoon 1 geen grenzen aan geeft, hoe moet persoon 2 dan weten wat de grenzen van persoon 1 zijn?

Lijkt me toch dat het algemeen bekend is dat mensen niet graag geslagen willen worden.
Zou wat zijn als je iemand op straat neerslaat en dan aankomt dat hij niet zei dat hij t niet wilde

als persoon 1 geen grenzen aan geeft, hoe moet persoon 2 dan weten wat de grenzen van persoon 1 zijn?

Zozo kilo's haar al kwijt zie ik
Nu nog het laatste beetje
![]()
beetje bruiner geworden, nee srs zet er even bij waar t om gaat want heb eerlijk gezegd geen idee.
OT: net eindelijk weer goede training kunnen zetten, nog niet 100% tevreden maar stukken beter dan vorige week![]()

Eigenlijk cheat ik met afvallen :$
Gewoon 10 kilo haar minder.
kl***zak
Van 115-120 naar 98.

December '12 / Januari '13 -> April '13
![]()
Maakt zeker mijn dag wel goed.
Goed op weg, net zo hard doorgaan.