XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Verpest m'n momentje van blijdschap maar mensen, ik ga alweer verder afvallen.
    Over 10 kilo probeer ik het wel nog een keer.

    Dat there dbb for you, nee man maak full body pics, al is het maar om zelf je vorderingen te zien (spiegel kan lelijk bedriegen) en vooral niet opgeven ;)
     
    Daar heb ik een foto log voor :P
    Was gewoon dat ik toevallig 2 foto's tegen kwam en dacht van lolwut dat haar/vetface.
    En in een moment van blijdschap /share
     
    Lol, gaan we elkaar nu ook al beoordelen op facepics. Bryce is al weg hoor.
    Bryce weg?
    tumblr_inline_mj2xbfV8Fk1qz4rgp.gif

    Beste nieuws in een lange tijd
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    December '12 / Januari '13 -> April '13

    xeJP99t.jpg


    Maakt zeker mijn dag wel goed.
    Goed op weg, net zo hard doorgaan.




    je ziet er semi-bekend uit, waar train je? Sowieso de progressie op je kapsel is al epic
     
    Dat nieuw programma op vtm 'let's get fit'.. Allemaal leuk dat je mensen aanzet tot sport maar de manier waarop is echt triest..
     
    Daar heb ik een foto log voor :P
    Was gewoon dat ik toevallig 2 foto's tegen kwam en dacht van lolwut dat haar/vetface.
    En in een moment van blijdschap /share

    Jij post overal dat je bent afgevallen en hoe goed je wel niet bezig bent.
    Best logisch dat sommige dan niet serieus reageren.
     
    Jij post overal dat je bent afgevallen en hoe goed je wel niet bezig bent.
    Best logisch dat sommige dan niet serieus reageren.

    Die jongen is gewoon trots..
     
    Die jongen is gewoon trots..

    Dat begrijp ik ook wel, zou ik ook zijn! Was niet bedoeld om hem af te zeiken ofzo.
    Ben zelf ook veel afgevallen maar zit niet overal te posten.

    OT:
    Nog niet veel eigenlijk.
     
    Jij post overal dat je bent afgevallen en hoe goed je wel niet bezig bent.
    Best logisch dat sommige dan niet serieus reageren.

    Maar mijn reactie was ook niet serieus :(
    Maar 'overal' is weer lekker overdreven, ik heb een logje en daarmee blijft het meestal ook.
    Nu toevallig eens een keertje in het wat maakte je dag goed, omdat het tegenkomen van een oude foto m'n dag goed maakte.

    Buiten dat is de vooruitgang mede dankbaar aan de leden op dit forum die me veel geholpen hebben.
    Ach wel.

    Maar het is toch gewoon inhoudelijk over de bezigheid waar dit forum over gaat?
    Trainen, trainen, trainen, vooruitgang boeken, vooruitgang boeken, en de vooruitgang aan de mede leden laten zien,
     
    Laatst bewerkt:
    Maar mijn reactie was ook niet serieus :(
    Maar 'overal' is weer lekker overdreven, ik heb een logje en daarmee blijft het meestal ook.
    Nu toevallig eens een keertje in het wat maakte je dag goed, omdat het tegenkomen van een oude foto m'n dag goed maakte.

    Buiten dat is de vooruitgang mede dankbaar aan de leden op dit forum die me veel geholpen hebben.
    Ach wel.

    Maar het is toch gewoon inhoudelijk over de bezigheid waar dit forum over gaat?
    Trainen, trainen, trainen, vooruitgang boeken, vooruitgang boeken, en de vooruitgang aan de mede leden laten zien,

    Ouwehoer niet zo veel en zorg dat je een goddelijk lichaam krijgt:rolleyes:
     
    Maar mijn reactie was ook niet serieus :(
    Maar 'overal' is weer lekker overdreven, ik heb een logje en daarmee blijft het meestal ook.
    Nu toevallig eens een keertje in het wat maakte je dag goed, omdat het tegenkomen van een oude foto m'n dag goed maakte.

    Buiten dat is de vooruitgang mede dankbaar aan de leden op dit forum die me veel geholpen hebben.
    Ach wel.

    Maar het is toch gewoon inhoudelijk over de bezigheid waar dit forum over gaat?
    Trainen, trainen, trainen, vooruitgang boeken, vooruitgang boeken, en de vooruitgang aan de mede leden laten zien,

    Ik heb het inderdaad al vaker gezien:

    http://forum.dutchbodybuilding.com/...uw-dag-goed-233219/index2572.html#post7600904

    http://forum.dutchbodybuilding.com/...uw-dag-goed-233219/index2570.html#post7598893

    http://forum.dutchbodybuilding.com/...rpest-topic-264761/index2013.html#post7598573

    Nogmaals, niet om te haten. Leuk dat je zo goed bezig bent ;)
     

    :')
    Was me nog niet eens opgevallen maar nu je zo linkt wel ja.
    Zal er voortaan wat op letten dan, hahaha.
    En thanks
     
    Maar het is toch gewoon inhoudelijk over de bezigheid waar dit forum over gaat?
    Trainen, trainen, trainen, vooruitgang boeken, vooruitgang boeken, en de vooruitgang aan de mede leden laten zien,

    meerderheid hier traint niet.
     
    Back
    Naar boven