Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (8 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Ovosnovo heeft me vergeven nadat ik hem had uitgescholden
     
    Super dag op het werk!

    6 proeven geslaagd. :) Dus nieuwe materialen bestellen om in productie in te gaan zetten. slechts 3 pallets... 3750kg...:rolleyes:
    Een proef opgezet om een van de grootste productie problemen die nu spelen bij ons op te lossen. Kreeg ook een paar complimenten voor het idee! ze hebben dat probleem al jaren.. ook voordat ik in dienst kwam en hadden er nooit aan gedacht. (toch wel leuk. :D) Nu nog hopen dat het werkt natuurlijk!
    En leuke is dat iedereen in de fabriek zich er vol voor inzet en ik alle hulp krijg.

    Nadeel wel.. ik heb vanaf 7:00-17:00 lopen rennen en vliegen om het allemaal voor elkaar te krijgen.
    Dus nu moe... maar nu lekker hangen en morgen zien of ik lekker vroeg weg kan! Kijk ik nu al naar uit.. als productie het toelaat.:D
    Bij wat voor fabriek werk je dan?
     
    Na meest verrotte training aller tijden de laatste keer weer een knalgoede ! Gezien verrotte training vorige keer rustig aan gedaan met als gevolg 5 x 8 zonder het gevoel te hebben aan de max te zitten. Wijselijk bij 5 gehouden, maar geeft moed voor de volgende keer. Benen leken wel alles aan te kunnen vandaag.
     
    :roflol:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven