XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
volgende week gesprek bij re-integratiebedrijf :D ga ik gewoon zomaar bij een beautysalon werken :cool: zin in!!

super lekkere training gehad.. armpjes weer lekker vol!

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68

Tythor Zeth

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jul 2010
Lengte
1m82
21o9agj.jpg
Logje!

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
Ben een dagje bij onze weverij geweest (weefsels voor onze transport en procesbanden, ja oke.. werk. :o)
maar was net een schoolreisje met ons 4-en :D
en het blijft gaaf om al die bewegende machines te zien. Ach ja... je bent techneut of niet he.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:21 ----------

heb er ook best veel zin in! nu hopen dat mijn lichaam het vol gaat houden:o
Ik ken dat wel toen ik weer net begon met werken. Toch een soort van angst van kan ik het wel.. lichamelijk en na zoveel jaren mijn vak oppakken.
Maar als je eenmaal begint merk je dat je meer aankan dan je denkt.
Hoop dat dat bij jou ook zo gaat! :)

wanneer zou je beginnen?

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
Ben een dagje bij onze weverij geweest (weefsels voor onze transport en procesbanden, ja oke.. werk. :o)
maar was net een schoolreisje met ons 4-en :D
en het blijft gaaf om al die bewegende machines te zien. Ach ja... je bent techneut of niet he.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:21 ----------

Ik ken dat wel toen ik weer net begon met werken. Toch een soort van angst van kan ik het wel.. lichamelijk en na zoveel jaren mijn vak oppakken.
Maar als je eenmaal begint merk je dat je meer aankan dan je denkt.
Hoop dat dat bij jou ook zo gaat! :)

wanneer zou je beginnen?

afgelopen vrijdag had ik een kinderfeestje (fotoshoot) 2 uurtjes werk.. s 'avonds moest ik mijn kerel uit stad bellen en heeft me samen met buuf naar boven moeten brengen omdat mijn linkerkant weer een verlamt was.. ik heb er zoveel zin in om weer iets te gaan doen maar ben ook bang dat lichaam het niet gaat trekken. ik ben dan ook erg benieuwd hoe de eerste weken gaan.. we beginnen natuurlijk niet meteen voluit.
heb woensdag een gesprek en waarschijnlijk zaterdag al beginnen.

Tythor Zeth

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jul 2010
Lengte
1m82
afgelopen vrijdag had ik een kinderfeestje (fotoshoot) 2 uurtjes werk.. s 'avonds moest ik mijn kerel uit stad bellen en heeft me samen met buuf naar boven moeten brengen omdat mijn linkerkant weer een verlamt was.. ik heb er zoveel zin in om weer iets te gaan doen maar ben ook bang dat lichaam het niet gaat trekken. ik ben dan ook erg benieuwd hoe de eerste weken gaan.. we beginnen natuurlijk niet meteen voluit.
Hoe komt dat? Hoe vaak last van?

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2011
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
is stefanovich, jesse2010's voorbeeld gevolgd @ bodyenfit topic of ligt dat aan mij?

XXLtje

Brick by Brick!
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 okt 2006
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
heb er ook best veel zin in! nu hopen dat mijn lichaam het vol gaat houden:o

Gaat helemaal goed komen ;)

@angelus, tering gast, wat ben jij zielig :eek:

arnodsi

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Lengte
1m84
volgende week gesprek bij re-integratiebedrijf :D ga ik gewoon zomaar bij een beautysalon werken :cool: zin in!!

super lekkere training gehad.. armpjes weer lekker vol!
Dus als ik het goed begrijp moet ik even naar Nederland komen, jou 10€ geven en dan word ik door jou in geolied en voor 30min gemasseerd? :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

not srs

semi srs

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68

He bah.. das echt niet fijn zeg. Kan me voorstellen dat die angst er dan wel in blijft hangen.
Maar ik weet uit ervaring dat als je iets heel graag wilt en je doet het met plezier dat je lichaam er ook positief op kan reageren. De angst zal aan het begin blijven tot je meer vertrouwen in je lichaam gaat krijgen. En rustig starten helpt ook met het vertrouwen opbouwen.
Ik heb tijden niet kunnen lopen.. maar toen het een beetje ging durfde ik ook niet weer voluit te gaan omdat er steeds weer wat was waardoor het niet ging. Maar toen ik het positieve meer vast kon houden werd het minder... die periodes van slecht lopen en kon ik steeds meer aan.
Nu nog heb ik periodes als ik snachts mijn bed uitwil dat mijn armen en benen het niet doen zeg maar.. geen gevoel... dat duurt dan weer even en dat maakt me soms nog wel angstig... maar toch wordt het steeds minder en is het nog maar met vlagen.

Ik hoop dat het voor jou ook zo positief zal werken en super dat je al zo snel kan beginnen!
gaat vast goedkomen!
Ik ben heel blij voor je. :)

Melonz

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 sep 2009
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Dus als ik het goed begrijp moet ik even naar Nederland komen, jou 10€ geven en dan word ik door jou in geolied en voor 30min gemasseerd? :eek:

Volgens mij ben je meer kwijt aan OV dan die 10 euro

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%

hahaha zoiets :P

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
jouw reacties zijn echt altijd gewoon te mooi!:roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

en jouwe te zielig...

kom je gezellig naar de meeting... samen wat drinken kijken of je dan zon grote smoel heb...

respectloze vetnek

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
en jouwe te zielig...

kom je gezellig naar de meeting... samen wat drinken kijken of je dan zon grote smoel heb...

respectloze vetnek

Hij heeft een grote smoel irl, can confirm

waarschijnlijk bbc resultaat

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
en jouwe te zielig...

respectloze vetnek

als ik naar de meeting zou komen zou je je realiseren dat ik zulke comments nieteens zo respectloos bedoel als dat jullie ze opvatten:roflol:

Naar boven