XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

XXLtje

Brick by Brick!
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 okt 2006
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
en jouwe te zielig...

kom je gezellig naar de meeting... samen wat drinken kijken of je dan zon grote smoel heb...

respectloze vetnek

:roflol: neeee dat is irl,... Stel je voor he!! Achter zn veilige computer vandaan :eek:

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:39 ----------

als ik naar de meeting zou komen zou je je realiseren dat ik zulke comments nieteens zo respectloos bedoel als dat jullie ze opvatten:roflol:

Srs, waarom iets zeggen wat je eigenlijk niet bedoeld te Zeggen ???

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89
TripHop ofzo? Wel grappig :D

Ut Grun' !!

die lyrics ook ... the butterfly effect...

rubadubdub two girls one cup
smothered in cum two balls one cock
gobble it up sluts don't waste none
bukake there's more where that came from

Hopende op een vlotter bewegende kakkerlak kan vervolgens de tweede cd in de speler gestopt worden, en jawel: op The Butterfly Effect wijkt Dope D.O.D. even van bovenstaande formule af. Op deze track, die gaat over coïtus, komen alle leden luchtig over. Skits Vicious geeft zijn versierpraatjes prijs:

I got the butterfly effect on her / the reason she calls up a friend of hers / bad bitches news so they spread the word / there’s a new sheriff in town, lets flirt!

http://www.hiphopinjesmoel.com/magazine/reviews/dope-dod-da-roach

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
1 topicban, wie wil de volgende zijn? Genoeg geflamed hier.

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
als ik naar de meeting zou komen zou je je realiseren dat ik zulke comments nieteens zo respectloos bedoel als dat jullie ze opvatten:roflol:
Power of intonatie..

Veel gaat verloren via sms, brief of mail (forum/internet). Spreken aan de telefoon is zelf nog niet alles...face to face is al direct veel duidelijker wat de ander bedoelt, moet daarom nog niet direct slecht zijn. Dus jep, akkoord

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
84kg
lol wie denk je, hands off whiteknights/females

XXLtje

Brick by Brick!
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 okt 2006
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Power of intonatie..

Veel gaat verloren via sms, brief of mail (forum/internet). Spreken aan de telefoon is zelf nog niet alles...face to face is al direct veel duidelijker wat de ander bedoelt, moet daarom nog niet direct slecht zijn. Dus jep, akkoord

Heb je helemaal gelijk in sayer, intonatie, of juist het gebrek aan doet veel,.. Maar die post op de vorige pagina is niet anders te interpreteren dan puur zoals het er staat ;)

arnodsi

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Lengte
1m84
Een gast die 180 kg niet kon squatten uitlachen. Deed overigens 140 voor quarter reps. Voelde me helemaal stoer toen ik zag dat ie een hgh buik had
Lol vanmorgen, net voor ik de kleedkamer uitstapte, dronk ik mijn bcaa's en iemand vroeg me wat het was. Ik leg het effe kort uit en zeg dat ik in de cut ben en hierdoor iets minder/gerichter eet. Zit ie tegen mij te zeggen dat dit helemaal fout is en je juist meer moet eten. Vooral groenten en fruit. En ik zeg van ja klopt, maar groenten hebben amper kcals, ik bedoelde koolhydraten schrappen. Begint ie een heel gesprek over dat hij het beter wist want hij komt van 105kg puur vet. Ik maak het gesprek af en ging trainen.
Ik was aan het squaten met een lege stang (opwarm setje) komt ie zeggen dat het slecht is voor mijn knieën om zo diep te gaan

:roflol::roflol: facepalm.jpg

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Heb je helemaal gelijk in sayer, intonatie, of juist het gebrek aan doet veel,.. Maar die post op de vorige pagina is niet anders te interpreteren dan puur zoals het er staat ;)
Nou daar meng ik me niet in :D maar ik had het enkel over dat gequote bericht. Heb niet gelezen wat er op de vorige pagina stond...

Nu heeft de meet me ook geleerd dat niet alleen intonatie maar ook taal belangrijk is :p eer ik doorhad dat je achter een t-shirt vroeg :( (mijn excuses! :D)

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%

internet is super srs business angelus

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Lol vanmorgen, net voor ik de kleedkamer uitstapte, dronk ik mijn bcaa's en iemand vroeg me wat het was. Ik leg het effe kort uit en zeg dat ik in de cut ben en hierdoor iets minder/gerichter eet. Zit ie tegen mij te zeggen dat dit helemaal fout is en je juist meer moet eten. Vooral groenten en fruit. En ik zeg van ja klopt, maar groenten hebben amper kcals, ik bedoelde koolhydraten schrappen. Begint ie een heel gesprek over dat hij het beter wist want hij komt van 105kg puur vet. Ik maak het gesprek af en ging trainen.
Ik was aan het squaten met een lege stang (opwarm setje) komt ie zeggen dat het slecht is voor mijn knieën om zo diep te gaan

:roflol::roflol: facepalm.jpg
105 kg puur vet? wut... en lol @ diep gaan :roflol:

swagger

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2011

Maar wel big up naar jou dat je het opneemt voor je dushi brah.

Little Daddy

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2010
lol vanmorgen, net voor ik de kleedkamer uitstapte, dronk ik mijn bcaa's en iemand vroeg me wat het was. Ik leg het effe kort uit en zeg dat ik in de cut ben en hierdoor iets minder/gerichter eet. Zit ie tegen mij te zeggen dat dit helemaal fout is en je juist meer moet eten. Vooral groenten en fruit. En ik zeg van ja klopt, maar groenten hebben amper kcals, ik bedoelde koolhydraten schrappen. Begint ie een heel gesprek over dat hij het beter wist want hij komt van 105kg puur vet. Ik maak het gesprek af en ging trainen.

:roflol::roflol: Facepalm.jpg
bcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa's dem gains brah dem gains

XXLtje

Brick by Brick!
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 okt 2006
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Nou daar meng ik me niet in :D maar ik had het enkel over dat gequote bericht. Heb niet gelezen wat er op de vorige pagina stond...

Nu heeft de meet me ook geleerd dat niet alleen intonatie maar ook taal belangrijk is :p eer ik doorhad dat je achter een t-shirt vroeg :( (mijn excuses! :D)

:roflol: brabo he :P
Plus redelijk kortademig na de traineing,.. Jaja roken :o

Naar boven